Στην κορυφαία έκδοση V10 Plus, η απόδοση του μοτέρ ανεβαίνει στους 610 ίππους και στα 560 Nm. Έτσι, η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 3,2 δλ., ενώ απαιτούνται 9,9 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα.

Tο R8 V10 των 540 ίππων έχει μέση κατανάλωση 11.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2, 275 γρ./χλμ. Την ίδια στιγμή, θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει μέγιστη ταχύτητα 323 χλμ./ώρα.

Το cockpit προέρχεται από το νέο Audi TT και επέτρεψε στους σχεδιαστές της εταιρείας να δημιουργήσουν μια μινιμαλιστική καμπίνα, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες να βρίσκονται μπροστά στον οδηγό.

Είναι μέχρι και 50 κιλά ελαφρύτερο από πριν, με το κορυφαίο R8 V10 Plus να ζυγίζει 1.454 κιλά, χάρη στο νέο σασί Audi Space Frame που συνδυάζει το αλουμίνιο και το ενισχυμένο πλαστικό από ανθρακονήματα.

Αλλο ένα στοιχείο που αλλάζει είναι η απουσία μηχανικού κιβωτίου, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-speed S-Tronic) να αποτελεί πλέον τη μόνη επιλογή.

Έως 610 PS για το νέο R8

Διαβάστηκε από 3438 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/2/2015
 

Ακολουθώντας τα ίδια αισθητικά μονοπάτια, παρουσιάζεται το νέο Audi R8, ένα ελαφρύτερο από πριν αυτοκίνητο, του οποίου το αναβαθμισμένο V10 μοτέρ, αποδίδει 540 ή 610 ίππους. Θα ακολουθήσει και το ηλεκτρικό R8 e-tron.

Η Audi αποκαλύπτει την πολυαναμενόμενη νέα γενιά του R8. Με τον κινητήρα στη μέση, είναι μέχρι και 50 κιλά ελαφρύτερο από το προκάτοχο μοντέλο, με την κορυφαία έκδοση V10 Plus να ζυγίζει 1.454 κιλά, χάρη στο νέο σασί Audi Space Frame που συνδυάζει το αλουμίνιο και το ενισχυμένο πλαστικό από ανθρακονήματα.

Το νέο γερμανικό supercar εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, ο οποίος προφέρεται σε δύο αποδόσεις. Στην πρώτη, η ισχύς βρίσκεται στους 540 ίππους και η ροπή στα 540 Nm, ενώ στην κορυφαία V10 Plus, η απόδοση ανεβαίνει στους 610 ίππους και στα 560 Nm. Έτσι, η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 3,2 δλ., ενώ απαιτούνται 9,9 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα, πάλι, είναι τα 330 χλμ./ώρα. Η εκδοχή των 540 ίππων, τώρα, θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει μέγιστη ταχύτητα 323 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με την Audi, το V10 σύνολο φέρει πλέον και ένα επιπλέον σύστημα έμμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί συμπληρωματικά με τον άμεσο ψεκασμό, επιτρέποντας στον κινητήρα να χρειάζεται λιγότερο καύσιμο και να έχει μεγαλύτερη δύναμη. Την κατανάλωση ευνοεί επιπλέον η τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων (Cylinder-On-Demand). Έτσι, το «βασικό» R8 V10 έχει μέση κατανάλωση 11.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2, 275 γρ./χλμ. Το R8 V10 Plus, τώρα, ζητά 12.4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 289 γρ./χλμ. Σε σχέση με πριν, το νέο R8 έχει μειωμένη κατανάλωση μέχρι και κατά 10%, χάρη και στην εφαρμογή συστήματος start-stop.

Αλλο ένα στοιχείο που αλλάζει είναι η απουσία μηχανικού κιβωτίου, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-speed S-Tronic) να αποτελεί πλέον τη μόνη επιλογή. Αυτό συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Quattro, το οποίο κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, στέλνοντας σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και το 100% της ροπής σε έναν άξονα.

Ο οδηγός έχει επιλογή ανάμεσα σε 4 λειτουργίες οδηγικού στιλ (comfort, auto, dynamic και individual) μέσω του συστήματος drive select dynamic handling. Ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και υπολογίζει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, του τιμονιού, της μετάδοσης και του κιβωτίου, αλλά και στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Audi magnetic ride.

Το cockpit προέρχεται από το νέο Audi TT και επέτρεψε στους σχεδιαστές της εταιρείας να δημιουργήσουν μια μινιμαλιστική καμπίνα, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες να βρίσκονται μπροστά στον οδηγό.

Ηλεκτρικό Audi R8 e-tron
Η Audi θα λανσάρει και μια πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του οχήματος, το R8 e-tron. Φέρει μπαταρίες 92 kWh σχήματος «Τ», οι οποίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ και χαρίζουν στο αυτοκίνητο αυτονομία 450 χλμ. Εξοπλίζεται με το σύστημα φόρτισης Combined Charging System (CCS) και χρειάζονται λιγότερο από δύο ώρες για να είναι οι μπαταρίες γεμάτες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το ηλεκτρικό R8 «έχει πλέον διπλάσια δύναμη 230 ίππων και ροπή 460 Nm», κάτι που ίσως σημαίνει πως το R8 e-tron είτε έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που το καθένα αποδίδει τα παραπάνω, είτε ένα μεγαλύτερο. Σε κάθε περίπτωση, θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και θα έχει τελική ταχύτητα 210 ή 250 χλμ./ώρα. Χάρη σε τροποποιήσεις του αμαξώματος, ο συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής (cd) έπεσε στο 0.28. 

Tags: AUDI R8

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »