Ford Kuga 1,5 TDCi 120 PS + Σχεδίαση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής και κύλισης, χώροι-πρακτικότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά, απόσταση από το έδαφος - Κοντό έδρανό πίσω καθίσματος, αυξημένο βάρος
Peugeot 3008 1,6 BlueHDi 120 PS + Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικός διάκοσμος, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, κινητήρας, επιδόσεις - Αίσθηση κιβωτίου στις γρήγορες αλλαγές, ορατότητα προς τα πίσω
Volkswagen Tiguan 1,6 TDI 115 PS + Επιδόσεις και οικονομία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, χώροι, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά και αίσθηση - Τιμή, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα και έξω
Ο fun to drive τύπος θα δυσκολευτεί στην τελική επιλογή του. Από τη μία υπάρχει το Ford Kuga, το οποίο εκφράζει άμεσα την οδηγοκεντρική προσέγγιση της εταιρείας που εκπροσωπεί, από την άλλη το Tiguan με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τέλος το 3008 που πέρα από το δυναμισμό στο δρόμο, είναι το πιο περιπετειώδες και στο χώμα. Η επιλογή είναι δύσκολη …
O value for money τύπος θα επιλέξει το Ford Kuga στην βασική του έκδοση που διαθέτει τη μικρότερη τιμή αγοράς και προσφέρει πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Βέβαια επειδή η διαφορά στην τιμή δεν είναι απαγορευτική, τα 3008 και Tiguan που κινούνται στις παρυφές του premium εξακολουθούν να αποτελούν μια συμφέρουσα λύση.
Ο tech freak τύπος θα ικανοποιηθεί απόλυτα και από τα τρία αυτοκίνητα, τα οποία διαθέτουν διευρυμένες δυνατότητες διασύνδεσης. Σίγουρα θα ενθουσιαστεί από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που διαθέτουν τα 3008 και Tiguan, ωστόσο από τη στιγμή που θα πρέπει να διαλέξει ένα, ίσως θα έπαιρνε το Peugeot.
Το ποιο άσχημο βαρετό κι αδιάφορο από τα συγκεκριμένα τρία είναι με διαφορά το τιγκουαν,κι αυτό φαίνεται κι απ τις πωλήσεις του εκτός Γερμανίας.Δεεεε θα μιλήσω για αξιοπιστία,λαδιέρες,κλπ
Σε άλλο site καινε και τα 3 7.5 λτ,εσεις καταφέρατε 6,2 λτ δεν βγαινει ακρη.Θα πρεπει οι εταιριες να συμφωνησουν σε μια ΚΟΙΝΗ δοκιμη καταναλωσης σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαδρομή!
Κύριε Panagiotius η καινούργια γενιά του μοντέλου που κυκλοφορεί εδώ και ένα περίπου χρόνο στους δρόμους δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα σε καμία περίπτωση.
όμορφο είναι και το 308 αλλά δεν έχει το ιματζ του τιγκουαν και το ιματζ μετράει πάνω απ όλα γιατί στα υπόλοιπα τα αυτοκίνητα δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές.
καλυτερο απο τα 3 ειναι το πεζο ! δευτερο κοντα ειναι το φορντ και 3 και καταιδρωμενο μαλιστα ειναι το τιγκουαν αυτη ειναι η πραγματικοτητα αν βγαλουμε τις παροπιδες ...!!!!
Τι να συγκρίνει κανείς ???!!!!Το Μπιμπελό 3008 με τα Κονσερβοκούτια???? !!!
Μακράν το TIGUAN καλύτερο. Δεν έχει αντίπαλο σε ποιότητα, έχει καλύτερους χώρους και είναι καλύτερο και από MERCEDES GLA.
Το ποιο άσχημο βαρετό κι αδιάφορο από τα συγκεκριμένα τρία είναι με διαφορά το τιγκουαν,κι αυτό φαίνεται κι απ τις πωλήσεις του εκτός Γερμανίας.Δεεεε θα μιλήσω για αξιοπιστία,λαδιέρες,κλπ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ Επίσης δεν έχει αντίπαλο και σε επισκέψεις στα συνεργεία...
Το KODIAQ δεν ειναι πουθενά????
Σε άλλο site καινε και τα 3 7.5 λτ,εσεις καταφέρατε 6,2 λτ δεν βγαινει ακρη.Θα πρεπει οι εταιριες να συμφωνησουν σε μια ΚΟΙΝΗ δοκιμη καταναλωσης σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαδρομή!
ο βασιλιάς είναι το tiguan σε όλους τους τομείς. Όλοι οι άλλοι απλά κυνηγάνε πωλήσεις απο αυτούς που δεν έχουν τα λεφτά να πάρουν το tiguan.
Κύριε Panagiotius η καινούργια γενιά του μοντέλου που κυκλοφορεί εδώ και ένα περίπου χρόνο στους δρόμους δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα σε καμία περίπτωση.
όμορφο είναι και το 308 αλλά δεν έχει το ιματζ του τιγκουαν και το ιματζ μετράει πάνω απ όλα γιατί στα υπόλοιπα τα αυτοκίνητα δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές.
καλυτερο απο τα 3 ειναι το πεζο ! δευτερο κοντα ειναι το φορντ και 3 και καταιδρωμενο μαλιστα ειναι το τιγκουαν αυτη ειναι η πραγματικοτητα αν βγαλουμε τις παροπιδες ...!!!!
....διαφορετικά ο τιτλος θα πρέπει να έιναι ποιο ακριβής.....SUVμαχίες στα Diesel εώς 1.6 κυβικά.