Την επίσημη παρουσίαση ολόκληρης της γκάμας του ανανεωμένου Α4 πραγματοποίησε η Audi.

Οι αλλαγές στο εξωτερικό μέρος είναι μικρές.

Ολόκληρη η γκάμα του Α4 μπορεί να προσφερθεί στις εκδόσεις basic, advanced και S line.

Η μεγαλύτερη είδηση είναι η επέκταση της ηλεκτροκίνησης σε όλη τη γκάμα του Α4.

Το Audi S4.

Το εσωτερικό παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητο.

Στην αγορά της Γερμανίας το Audi A4 ξεκινά από 35.900 ευρώ.

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Διαβάστηκε από 9193 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/5/2019
 

Την επίσημη παρουσίαση ολόκληρης της γκάμας του ανανεωμένου Α4 πραγματοποίησε η Audi, με τους Γερμανούς να εφοδιάζουν τη μπερλίνα τους μεταξύ άλλων με φρέσκο σχεδιασμό και υβριδική τεχνολογία σε όλες τις εκδόσεις.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, στο ανανεωμένο μεσαίο σεντάν της Audi έχουν πραγματοποιηθεί μικρές, αλλά αισθητές, αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, που είναι ικανές να φρεσκάρουν εικαστικά το μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, οι διαφορές παρατηρούνται στους επανασχεδιασμένους προβολείς (σ.σ. LED φώτα στον στάνταρ εξοπλισμό), ενώ κάποιες μικροεπεμβάσεις έχουν συμβεί και στη γρίλια Singleframe, η οποία κερδίζει σε μήκος. Όλα αυτά, μαζί με τους δύο αεραγωγούς στα άκρα του προφυλακτήρα συνθέτουν το λίφτινγκ στον πρόβολο του Α4. Φτάνοντας στο πίσω μέρος και εκεί συναντούμε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που διατηρούν στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου, ενώ μικρές αλλαγές έχουν συμβεί στους ανακλαστήρες αλλά και στις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Τα ανανεωμένα A4 και S4 υποδέχονται, τα επίσης ανανεωμένα Avant και A4 Allroad, με το τελευταίο εκτός από τις μικρές αλλαγές στο εξωτερικό, να αυξάνει την απόστασή του από το έδαφος κατά 35 χλστ., έχοντας παράλληλα μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 6 χλστ. και 11 χλστ. αντίστοιχα. Ολόκληρη η γκάμα του Α4 μπορεί να προσφερθεί στις εκδόσεις basic, advanced και S line, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα νέο γκρι χρώμα (Terra Gray). Μιλώντας για ύψος, αξίζει να αναφέρουμε πως το ανανεωμένο A4 προσφέρεται με δύο setup αναρτήσεων: τη στάνταρ και τη σπορ, ενώ υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε 2 είδη ρυθμιζόμενων αμορτισέρ. Η «απλή» ανάρτηση μπορεί να μειώσει την απόσταση από το έδαφος έως και 10 χλστ. ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ, ενώ η σπορ χαμηλώνει το A4 έως και 23 χλστ.
 
Το εσωτερικό παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητο, ωστόσο μια βασική διαφορά σε σχέση με το παλαιό πλέον Α4, είναι η μεγάλη οθόνη αφής 10,1 ιντσών, μέσω της οποίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ενημερωμένο σύστημα MMI. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, έχει χτιστεί πάνω στην πιο πρόσφατη τρίτη γενιά της πλατφόρμας infotainment, MIB 3, με τους Γερμανούς να υπόσχονται μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερες επιδόσεις στην επεξεργασία δεδομένων. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του ηχοσυστήματος Bang & Olufsen 3D Premium Sound System. Από εκεί και έπειτα, το premium σεντάν εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών καθώς επίσης και με head-up display (HUD).
 

Περνώντας στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, η μεγαλύτερη είδηση είναι η επέκταση της ηλεκτροκίνησης σε όλη τη γκάμα του Α4. Στην Ευρώπη η Audi θα προσφέρει έξι υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες με την ισχύ τους να κυμαίνεται από τους 150 έως 347 ίππους. Μάλιστα όπως σημειώνει η εταιρεία τρεις από αυτούς θα συνοδεύονται από ήπια υβριδικό σύστημα 12 Volt, το οποίο σύμφωνα με το στρατόπεδο του Ίνγκολσταντ μειώνει την κατανάλωση κατα 0,3 λτ./100 χλμ. (0,4 λτ./100 χλμ. στα S). Το εύρος αυτό σε μοντέλα αναλύεται από το A4 35 TFSI έως το Audi S4 TDI, με το τελευταίο (τόσο σε σεντάν όσο και σε avant) να παίρνει ισχύ από ένα V6 πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων, ο οποίος συνοδεύεται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Για τη μετάδοση της κίνησης, η Audi χρησιμοποιεί όλες τις τεχνολογίες από τα ράφια της, δηλαδή το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το 7άρι αυτόματο S tronic και το εξίσου αυτόματο tiptronic 8 σχέσεων, ενώ στην εξίσωση μπαίνει σε ορισμένες περιπτώσεις και το σύστημα τετρακίνησης quattro. Στο πεδίο των επιδόσεων, σύμφωνα με τη μάρκα, το Audi S4 Sedan TDI μπορεί να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
 
Παράλληλα η μάρκα προσφέρει στην επιλογή των αγοραστών μία ειδική έκδοση που ονομάζεται «edition one» και θα είναι διαθέσιμη τόσο σε σεντάν όσο και σε Avant με τιμές που ξεκινούν από τις 53.300 ευρώ. Η εν λόγω έκδοση θα προσφέρεται με τρεις επιλογές κινητήρων 2.0 TFSI με 245 ίππους, 2.0 TDI με 190 ίππους και 3.0 TDI  με 231 ίππους.  
 
Οι παραγγελίες για τα Audi A4 και S4 ξεκινούν αυτό τον μήνα , ενώ για το A4 allroad quattro από το καλοκαίρι. Σε ό,τι αφορά το κόστος απόκτησης, στην αγορά της Γερμανίας το βασικό Audi A4 35 TFSI ξεκινά από 35.900 ευρώ, το A4 45 TDI quattro tiptronic από 46.600 ευρώ, το S4 TDI από 62.600 ευρώ 

Ανανεωμένο Audi SQ7 με 435 άλογα

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

Πακέτα Cup και Design για το Mazda MX-5

Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 1

Οι ανανεωμένες 718 Boxster & Cayman; (+vid)

Mazda 3: «Quo vadis» με 2λιτρο και 122 άλογα;

Ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της Volvo

Bαριά «ντυμένη» η νέα Mercedes C-Class (+vid)

H «προφητική» ανάρτηση τώρα και στο Αudi A8

Η AC Schnitzer ομόρφυνε την BMW i3s

Αβέβαιο το μέλλον της Mercedes X-Class

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Πρώτη στα premium η Mercedes

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »