Αυτός είναι ο 1,5 Duratorq της Ford.

Το μοτέρ της Nissan είναι το πιο δυνατό με 110 ίππους.

Οικονομικό το 1,5 CDI πετρελαιοκίνητο σύνολο της Mercedes A160.

Κινητήρες-Κιβώτια: Έμφαση στη ροπή και την οικονομία

52.926 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2015)

Στη μάχη των κινητήρων, τα μικρομεσαία diesel μοντέλα του θέματός μας διαθέτουν από τους πλέον αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες της αγοράς. 
To Νissan Pulsar «φοράει» το 1,5 dCi κινητήρα της Renault-Nissan με 110 ίππους και 260 Nm. Έχει μεστό τράβηγμα από χαμηλά και πολιτισμένη λειτουργία μέχρι το υψηλότερο φάσμα περιστροφής του. Αντίθετα η κλιμάκωση του Focus με το νέο 1,5 TDCi κινητήρατων 95 ίππων τονίζει τις ρεπρίζ (υπάρχει και έκδοση με 120 ίππους). Εφοδιασμένος με την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας ο κινητήρας των 270 Nm ροπής έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, αλλά μικρό εύρος ωφέλιμης λειτουργίας. Κάτω από το καπό της A160 CDI βρίσκεται ένας 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 90 ίππους και 240 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από χαμηλά (συγκεκριμένα τις 1.700 σ.α.λ.) γεγονός που διευκολύνει ιδιαίτερα σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Σίγουρα οι επιδόσεις δεν είναι κορυφαίες, όμως από την άλλη δεν υστερεί και κάπου σημαντικά, αφού και σβέλτα μπορείς να κινηθείς, και μια σίγουρη προσπέραση να κάνεις, και να ανέβεις μια ανηφόρα με σχετικά μεγάλη κλίση.

Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση και τα τρία μοντέλα είναι οικονομικά όχι μόνο στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη, ενώ οι εκπομπές τους σε CO2 είναι χαμηλότερες των 100 γρ./χλμ, πράγμα που σημαίνει πως και τα τρία απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center