
Μπορεί τον πρωταγωνιστικό ρόλο να τον έχει η i3s, ωστόσο η εταιρεία ενημερώνει πως κάποιες βελτιώσεις είναι διαθέσιμες και για την κανονική i3. Η βασικότερη από αυτές είναι ένα νέο κιτ ανάρτησης που φέρνει το αυτοκίνητο πιο κοντά στο έδαφος κατά 20 χιλιοστά, κάτι που μοιραία θέτει προς τα κάτω και το κέντρο βάρους, βοηθώντας έτσι την ικανότητα του αυτοκινήτου στις στροφές.
25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3
Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS
Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel
Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign
Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car
Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2
H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan
Nέα Bentley Continental GT Limited
DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport
BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class
Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;
Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές
Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!
Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !
SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!
FORD: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!
SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος
Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !
Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2019 - autotriti.gr