Η BMW X5 eDrive concept - η υβριδική plug-in έκδοση της X5- θα βγει στην παραγωγή μέσα στη χρονιά και μάλιστα θα ονομαστεί, σύμφωνα με πληροφορίες, xDrive40e.

Συνδυαστικά η BMW X5 eDrive concept αποδίδει 272 ίππους και ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ., νούμερα που αναμένεται να επιβεβαιωθούν και στο μοντέλο παραγωγής.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι εγκατεστημένη στο χώρο αποσκευών της BMW X5 eDrive concept, ενώ η επαναφόρτιση της μπορεί να γίνει είτε από μια οικιακή πρίζα, ή από το δίκτυο φόρτισης.

Η BMW X5 eDrive concept -χάρη στην υβριδική τεχνολογία- περιορίζει τη μέση κατανάλωσή της μόλις στα 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από 90 γρ./χλμ.

Η BMW X5 eDrive στην παραγωγή το 2014

Διαβάστηκε από 4807 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2014
 

Η BMW ανακοίνωσε ότι θα βγει στην παραγωγή αργότερα μέσα στο χρόνο η υβριδική plug-in έκδοση της X5 -που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στη Φρανκφούρτη- και η οποία έχει μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.

Η βαυαρική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η BMW X5 eDrive concept θα «πάρει τους δρόμους» μέσα στη χρονιά και μάλιστα θα φέρει, σύμφωνα με πληροφορίες, την κωδική ονομασία Χ5 xDrive40e. Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο, ενώ θα λανσαριστεί αμέσως μετά, καθώς δεν θα έχει σημαντικές αλλαγές -παρά μόνο μικρές αισθητικές παρεμβάσεις- από το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο.

Πιο συγκεκριμένα, να θυμίσουμε ότι η BMW X5 eDrive concept είναι ένα υβριδικό plug-in όχημα που τροφοδοτείται από έναν 4κύλινδρο turbo 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτροκίνητο μοτέρ, που παράγει 95 ίππους, από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, εγκατεστημένη στο χώρο αποσκευών. Επίσης, επισημαίνεται ότι η επαναφόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει είτε από μια οικιακή πρίζα, ή από το δίκτυο σταθμών φόρτισης.
Έτσι, συνδυαστικά το εν λόγω crossover αποδίδει 272 ίππους και ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η BMW X5 eDrive concept -χάρη στην υβριδική τεχνολογία- περιορίζει τη μέση κατανάλωσή της μόλις στα 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από 90 γρ./χλμ., ενώ στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να πιάσει τα 120 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και να κινηθεί μέχρι 30 χλμ., νούμερα που θα δούμε να επιβεβαιώνονται και στο μοντέλο παραγωγής, σύμφωνα με την BMW.

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »