Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται σε 5,1 δευτερόλεπτα.

Η Porsche ανακοινώνει πως έχει αναβαθμίσει το σασί της Macan S.

Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα κυριαρχείται από μια οθόνη αφής.

Η ισχύς της Macan S πηγάζει από έναν V6 3λιτρο κινητήρα.

H Porsche Μacan S facelift

Διαβάστηκε από 2826 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2018
 

H Porsche αποκάλυψε σήμερα την ανανεωμένη Macan S, προσφέροντάς της νέο V6 κινητήρα. Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες.

Μετά την αποκάλυψη της ανανεωμένης Macan το καλοκαίρι που πέρασε, η Porsche παρουσίασε μόλις και την facelift S έκδοση του γερμανικού μοντέλου, προσφέροντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μικρές αλλαγές στην εμφάνισή του.

Η ισχύς της Macan S πηγάζει από έναν V6 3λιτρο κινητήρα που χρησιμοποιείται και στις Cayenne και Panamera απόδοσης 354 ίππων και 480 Nm ροπής, πράγμα που σημαίνει πως η ιπποδύναμή της αυξάνεται ελαφρώς. Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται σε 5,1 δευτερόλεπτα, ή σε 4,9 δλ όταν το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο Sports Chrono, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα φτάνει τα 251 χλμ./ώρα.
 
Η Porsche ανακοινώνει πως έχει αναβαθμίσει το σασί της Macan S και ότι τώρα τα ελατήρια της εμπρός ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για να προσφέρουν μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία και με καλύτερη άνεση. Το κράτημα στον δρόμο λέγεται πως έχει βελτιωθεί ενώ η μάρκα υπόσχεται τέλος πως το πεντάλ του φρένου έχει καλύτερη αίσθηση. Περί φρένων ο λόγος, αξίζει να σημειωθεί πως τα εμπρός φρένα είναι πλέον 360 χιλιοστά σε διάμετρο και 36 χιλιοστά σε πάχος και ότι προαιρετικά προσφέρονται και σε carbon μορφή.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το pro-facelift μοντέλο έχουν λάβει χώρα στο οπίσθιο μέρος, όπου η προσοχή επικεντρώνεται αμέσως στην λεπτή LED γραμμή που ενώνει τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα που εκτίνονται από τις γωνίες του γερμανικού SUV και φτάνουν μέχρι και την πίσω πόρτα.

Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα κυριαρχείται από μια οθόνη αφής που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης η οποία μετράται στις 10.9 ίντσες και υποστηρίζει συστήματα φωνητικής εντολής αλλά και πληροφοριών κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, τα οποία είναι μέρος του βασικούς εξοπλισμού. Η Macan S εξοπλίζεται επιπλέον προαιρετικά με GΤ Sport τιμόνι και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης για την κίνηση Traffic Jam Assist.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο DS 3 Crossback

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

Συγχαρητήρια της Peugeot στην ελληνική αντιπροσωπεία

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Volvo V60 Cross Country

Το BladeScan κάνει τη νύχτα… «μέρα»(+vid)

Χωρίς M έκδοση η νέα Σειρά 1

«Γράφει ιστορία» η Mustang Shelby GT500!

Λανσάρεται το ισχυρότερο Nissan LEAF e+

To RS Q3 σε δοκιμές στο Ring (+video)

To Audi RS4 γίνεται σεντάν

Νέα Porsche 718 Cayman GT4

Nέα Porsche 718 Spyder

VW SUV & Sport Live: Όλα τα μοντέλα της VW για δοκιμή

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »