Μπορούμε να δούμε ότι το πρωτότυπο έχει ένα τιμόνι με παχιά στεφάνη, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κυκλικούς αεραγωγούς.

Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να αποτελείται από τρικύλινδρους στις βασικές εκδόσεις μέχρι ισχυρούς τετρακύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους στα 2.0 λτ.

Το μοντέλο μπορεί να προλάβει να κάνει το ντεμπούτο το στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Παρατηρούμε μεγαλύτερου μεγέθους πίσω θύρες, γεγονός που μπορεί να συνεπάγεται μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες.

Πλησιάζει η νέα Mercedes Α-Class

8.197 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2017)

Σχεδόν έτοιμη για το ντεμπούτο της, η Α-Class «συνελήφθη» στην πίστα του Nurburgring. Δείτε το εσωτερικό της και πάρτε μια ιδέα για την εμφάνιση της.

H Mercedes βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ανάπτυξης της νέας Α-Class ενώ αρκετές κατασκοπευτικές φωτογραφίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από τις δοκιμές της στην πίστα του Nurburgring. Πηγές αναφέρουν ότι το μοντέλο μπορεί να προλάβει να κάνει το ντεμπούτο το στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Το μικρομεσαίο μοντέλο του γερμανικού κολοσσού γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο από την σχεδίαση του όμως αυτήν την φορά πάει ένα βήμα παραπέρα υιοθετώντας πιο λεπτά φωτιστικά σώματα πορείας, πλαϊνούς καθρέπτες στερεωμένους στις πόρτες και πίσω παρμπρίζ με έντονη κλίση. Με μια δεύτερη ματιά, παρατηρούμε και μεγαλύτερου μεγέθους πίσω θύρες, γεγονός που μπορεί να συνεπάγεται μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
 
Το εσωτερικό είναι προς το παρόν ένα συνονθύλευμα τμημάτων, αλλά μπορούμε να δούμε ότι το πρωτότυπο έχει ένα τιμόνι με παχιά στεφάνη, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κυκλικούς αεραγωγούς. Μαζί με το κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του κινητήρα, το σύστημα infotainment και την μικρή οθόνη δημιουργούν ένα σύνολο που έχουμε δει και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Mercedes όπως για παράδειγμα την Ε και την S-Class.

H A-Class θα γίνει το πρώτο μοντέλο της compact γκάμας της εταιρείας που θα χρησιμοποιήσει το ανανεωμένο δάπεδο MFA2 που αναμένεται να είναι μεγαλύτερο και πιο ελαφρύ από το τωρινό.

Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να αποτελείται από τρικύλινδρους στις βασικές εκδόσεις μέχρι ισχυρούς τετρακύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους στα 2.0 λτ. Μάλιστα, όσον αφορά τους τελευταίους, όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι μπορούμε να περιμένουμε μία έκδοση A40 AMG με περίπου 340 ίππους και τη νέα A45 AMG η οποία αναμένεται να αποδίδει πάνω από 402 ίππους. 

Toyota
moto