Η GLA δεν έχει πάρει μέρος στα crash tests του EuroNCAP, ωστόσο αναμένεται εκεί η επίδοσή της να είναι «5άστερη» όπως αυτή της A-Class.

Παθητική ασφάλεια

71.432 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2014)

Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η παθητική ασφάλεια της νέας GLA, από τη στιγμή που από τη βασική κιόλας έκδοση οι αερόσακοι
είναι πλήρεις (7 συνολικά, μαζί με αερόσακο γονάτων οδηγού), ενώ στάνταρ είναι και επιπλέον συστήματα ασφαλείας της Mercedes, όπως το
PRE-SAFE τελευταίας γενιάς ή το σύστημα ATTENTION ASSIST, που προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν σημάδια κόπωσης. Προς το παρόν, η GLA δεν έχει πάρει μέρος στα crash tests του EuroNCAP, ωστόσο αναμένεται εκεί η επίδοσή της να είναι «5άστερη» όπως αυτή της A-Class.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
RENAULT