3 φωτογραφίες »

Το Peugeot 2008 διαθέτει καλορυθμισμένη ανάρτηση και στιβαρό πλαίσιο που του επιτρέπουν να συνδυάζει άνεση με δυναμισμό.

Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένο το 2008, πιο ικανό το Renegade στο χώμα

95.929 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2020)

Διαφορετικά είναι και σε οδηγικά χαρακτηριστικά τα τρία μοντέλα. Το 2008 όπως έχουμε δει σε δοκιμές άλλων εκδόσεων, έχει ένα πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Από τη μία είναι ευχάριστο οδηγικά, παρόλο που «λείανε» το δυναμισμό της προηγούμενης γενιάς και προσφέρει την αντίστοιχη αίσθηση στον οδηγό με το άμεσο και σχετικά ελαφρύ τιμόνι του και το ενδοτικό πλαίσιο που διαχειρίζεται άψογα το αμάξωμα. Από την άλλη, δίνει μεγάλη σημασία στην ποιότητα κύλισης και την άνεση που παρέχει, «καταπίνοντας» εξαιρετικά τις ανωμαλίες και κρατώντας εκτός καμπίνας θορύβους και κραδασμούς, χάρη στην «καλοκουρδισμένη» του ανάρτηση.

Αντίστοιχα άνετο είναι βέβαια και το T-Roc, που θα προσφέρει εξίσου ποιοτική κύλιση και αποτελεσματικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Υστερεί ωστόσο στην αίσθηση που δίνει στον οδηγό ανεβάζοντας τέμπο. Έτσι παρόλο που είναι αρκετά αποτελεσματικό, χωρίς κλίσεις σε στροφές και με ψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ο οδηγός δεν το βιώνει ανάλογα πίσω από το τιμόνι.

Από την άλλη τώρα, η πιο off-road φύση του Renegade καθορίζει και το χαρακτήρα του στο δρόμο. Η μεγάλες διαδρομές και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης θα απομονώσουν τις κακοτεχνίες πριν γίνουν αισθητές στην καμπίνα, ωστόσο δεν ευνοούν τη σβέλτη οδήγηση, αφήνοντας το αμάξωμα να γύρει, σε λογικά και ελεγχόμενα πλαίσια. Βέβαια αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνάρτηση με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το στάνταρ σύστημα παραμετροποίησης πρόσφυσης (θα το συναντήσουμε σε ανώτερες εκδόσεις του 2008), θα του δώσουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε εκτός δρόμου σημεία. Όχι μόνο απέναντι στα 2008 και T-Roc, αλλά γενικότερα στην κατηγορία. ¶ξια αναφοράς και τα εξαιρετικά φρένα του με επίδοση 35,8 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto