M4 - Η επόμενη Μ4 θα πάρει σχεδόν στο 100% το εμπρός μέρος του πρωτότυπου της Φρανκφούρτης. Κάτω από το καπό θα είναι μια νέα εκδοχή του εξακύλινδρου με έως 510 ίππους. Η τετρακίνηση θα είναι προαιρετική.

4άρα Gran Coupe - Τέσσερις πόρτες, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ – εσωτερικός αντίπαλος της Σειράς 3 είναι έτοιμος. Και κυρίως η Σειρά 3 GT. Η Gran Coupe θα έρθει στα τέλη του 2020 με κινητήρες από 150 έως 374 ίππους.

4άρα Coupe - Εδώ βλέπουμε το πρωτότυπο ακόμη. Όσο κι αν έχει διχάσει το εμπρός μέρος, το πίσω είναι απίστευτα σπορ.

Κατασκοπεία: Νέα BMW Σειρά 4

Διαβάστηκε από 15216 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/11/2019
 

To 4 που δίνει τον τόνο! Aυτή η BMW στοχεύει σε πιο πολλά – περισσότερο στιλ, περισσότερες εκδόσεις. Στόχος δεν είναι κάτι μέτριο, αλλά κάτι αληθινά αρχοντικό.

Σε κάθε εταιρεία υπάρχει ένα μοντέλο το οποίο, το κοιτάζουν όλοι. Ένα το οποίο δίνει το ρυθμό σε όλη την οικογένεια. Η σειρά 7 του Κλάους Λούτε, στα τέλη της δεκαετίας του Ά80, ήταν ένα τέτοιο παράδειγμα. Μπορεί όμως μια BMW να είναι τόσο κομψή; Κι όμως, μία η οποία μέχρι σήμερα κάνει τα κεφάλια των ανθρώπων να γυρίζουν. Ή πάλι μήπως μια από την εποχή του Κρις Μπανγκλ ή αλλιώς την εποχή του «δε γίνεται να το πιστεύουν στα σοβαρά αυτό» κυρίως με την τότε 7άρα.

Και σήμερα; Η σημερινή, σχετικά απρόσωπη 7άρα, με τις τεράστιες γρίλιες εμπρός, δε μπορεί να αποτελέσει τέτοιο πρότυπο. Και δυστυχώς ούτε η 3άρα και η 5άρα μπορούν. Και το γεγονός ότι, ο Γιόζεφ Καμπάν, ο σχεδιαστής που ήρθε στο Μόναχο από τον όμιλο VW, δε μπόρεσε να στεριώσει, δε βοήθησε στο να ηρεμήσει η κατάσταση.

Όποιος όμως βρέθηκε προ διμήνου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, μπόρεσε να δει στα φώτα της ράμπας ένα αυτοκίνητο το οποίο, δίνει το ρυθμό για τα επόμενα χρόνια: το πρωτότυπο της νέας Σειράς 4. Αρχικά την είδαμε ως δίθυρη και φυσικά με λίγη από την εκθεσιακή γοητεία, ωστόσο το concept δεν παύει να δείχνει το τελικό μοντέλο του 2020 σε ποσοστό 90%.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η τεράστια αυτή «μύτη», η οποία στις πρώτες φωτογραφίες έμοιαζε λίγο ιδιόμορφη, από κοντά είναι πολύ πιο όμορφη. Κι ας έλεγαν οι επισκέπτες της Φρανκφούρτης ότι, ο Πέτερ Σρέιερ όταν πήγε στην Κia είχε αντιγράψει τη BMW με την «tigernose» γρίλια που είχε φτιάξει και ότι η BMW τώρα αντιγράφει η ίδια από εκείνον.

Και φτάνουμε στην 4άρα, η οποία θα συνεχίσει να αποτελεί μια μεγάλη οικογένεια. Θα έχει ένα δίθυρο κουπέ και πάνω σε αυτό ένα κάμπριο (με μαλακή οροφή πλέον), ένα τετράθυρο Gran Coupe με μεγάλη πέμπτη πόρτα, δύο εκδόσεις M4 ως Coupe και Gran Coupe – αλλά και σύντομα την ηλεκτρική i4. Όλα αυτά επειδή η BMW έκανε καλά την προετοιμασία της σε ό,τι αφορά την πλατφόρμα ενσωματώνοντας και την ηλεκτροκίνηση στην εξίσωση. Η «CLuster ARchiteture» μπορεί να φιλοξενήσει οποιαδήποτε γραμμή κίνησης, από βενζίνες και ντίζελ έως mild-hybrid με 48βολτο δίκτυο, υβριδικά με φόρτιση από πρίζα και από εκεί μέχρι τα αμιγώς ηλεκτρικά – όλα αυτά θα μπορούν να βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο.

Ας έρθουμε στο όχημα αυτό καθΆαυτό. Δε μας περιμένει εδώ κάποια ιδιαίτερη έκπληξη, ειδικά στο τεχνικό κομμάτι. Όποιος ρίξει μια ματιά στη νέα 3άρα, έχει άμεσα μια πολύ καλή εικόνα και για την 4άρα. Η βάση θα είναι η 418d των 150 ίππων και κορυφή η 440i με 374 ίππους και στάνταρ την τετρακίνηση.

Και φυσικά θα υπάρχουν και «M» μοντέλα με τον τούρμπο εξακύλινδρο τον οποίο τον ξέρουμε ήδη. Η πρεμιέρα του έγινε στην X3 M και τη Χ4 Μ και αποδίδει 480 ίππους, 510 στο Competition πακέτο. Κάτι καινούριο είναι ο διαχωρισμός των εκδόσεων, με ένα νέο πιο «Pure» μοντέλο με πίσω κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και μια «κανονική» Μ4 με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.

Αν όμως όλα τα παραπάνω σας κάνουν σχετικά ξεπερασμένα, θα μπορείτε να δείτε τη νέα i4. Οπτικά θα προσανατολίζεται πολύ με βάση το πρωτότυπο i Vision Dynamics και ναι, η γρίλια θα είναι κι εδώ τεράστια. Πηγές εκ των έσω αναφέρουν ότι, θα υπάρχουν μπαταρίες σε δύο μεγέθη, με 60 ή 80 κιλοβατώρες (kWh) και με την αυτονομία να φτάνει έως τα 600 χλμ.. Οι ξεκάθαροι αντίπαλοι; Τesla Model 3 και Polestar 2.

Kαι με κάθε ειλικρίνεια: μια cool ηλεκτρική λιμουζίνα; Αυτή ίσως να μπορούσε όντως να αποτελέσει πρότυπο για όλη την οικογένεια. 

Η άποψή μας
Η νέα Σειρά 3 είναι ένα καλό αυτοκίνητο, αλλά για πολλούς της λείπει αυτό το κάτι «παραπάνω». Το εν λόγω κενό θα έρθει να καλύψει η νέα οικογένεια της Σειράς 4, η οποία όντως θα χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά, θα είναι πιο σπορ. Και φυσικά η i4, η οποία θέλει να εξελιχτεί σε πρόβλημα για την Tesla. 

16 διαθέσιμα άρθρα για BMW  ΣΕΙΡΑ 4

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Στο δρόμο η ανανεωμένη Mercedes E-Class

Με +20 χιλιόμετρα αυτονομίας η Jaguar I-Pace

X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

Ρεκόρ πωλήσεων για την Audi το Νοέμβρη

Η Nissan στόλισε… LEAF

Audi A7 διαλύεται σε test drive (+vids)

Teaser της BMW M4 GT3

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »