Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Διαβάστηκε από 3752 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2019
 

Στοπ στις φήμες που θέλουν τον SkyActiv-X να είναι πολύ πιο ακριβός στην συντήρηση του σε σχέση με τους υπόλοιπους κινητήρες της γκάμας έβαλε ο υπεύθυνος Κινητήριων Συνόλων της Μazda.


Kαθησυχαστικός παρουσιάστηκε σε συνέντευξή του ο υπεύθυνος Κινητήρων της Mazda, κ. Eiji Nakai, σχετικά με τις φήμες που θέλουν τον SkyActiv-X κινητήρα να είναι πανάκριβος στο να συντηρηθεί και να επισκευαστεί, εάν τυχόν συμβεί κάποια ζημιά.

Ο Νakai ξεκαθάρισε πως το κόστος θα είναι το ίδιο με κάποιον άλλον συμβατικό κινητήρα παρά το γεγονός ότι η λειτουργία του είναι πιο περίπλοκη. Η πολυπλοκότητα του μοτέρ λέγεται πως δεν είναι αποτέλεσμα των πολλών τελευταίας τεχνολογίας μηχανικών μερών που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά του λογισμικού και των σενσόρων που χρειάζονται για να μπορεί να κρατηθεί υπό έλεγχο η ανάφλεξη, αφού έχει υιοθετηθεί μια νέα τεχνολογία με το όνομα Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Το νέο σύστημα ταλαιπωρεί περισσότερο τα εσωτερικά μέρη του μοτέρ και για αυτό τον λόγο η Mazda κατασκεύασε τα μέρη του από πιο ανθεκτικά υλικά, ωστόσο αυτό σημαίνει αυτόματα πως ο SkyActiv-X και ο SkyActiv-G δεν έχουν πολλές ομοιότητες. Μάλιστα, γίνεται λόγος πως ο «Χ» είναι πιο ακριβός στο να κατασκευαστεί.

Ο νέος 4κύλινδρος 2λιτρος SkyActiv-X συνδυάζει  την απόδοση ενός βενζινοκινητήρα και την οικονομία καυσίμου που έχει ένα μοτέρ πετρελαίου. Συγκεκριμένα, η ισχύς φτάνει τα 180 άλογα και τα 224 Νm ροπής με τις εκπομπές ρύπων να ορίζονται στα 96 γραμ.CO2/χλμ. Ακριβή στοιχεία για την κατανάλωση δεν έχουν ανακοινωθεί, επειδή η μάρκα ισχυρίζεται πως αυτή εξαρτάται από την έκδοση, από το μέγεθος των τροχών και από το κιβώτιο (αυτόματο ή χειροκίνητο). Η εταιρεία υπολογίζει πάντως πως σε σχέση με τα υπόλοιπα μοτέρ της, η μείωση στην κατανάλωση στις εκπομπές ρύπων είναι ανάμεσα στο 5 με 10%.
 

Tags: MAZDA 3

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »