Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές.

Με κινητήρα το 85% της BMW γκάμας το 2030

Διαβάστηκε από 2221 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2018
 

Καμία απολύτως βιασύνη να κάνει τα μοντέλα της αμιγώς ηλεκτρικά δεν δείχνει η BMW. Διαβάστε τι είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας, Klaus Frohlich.

Η BMW είναι μια από τις μάρκες που πρωτοπορούν διαχρονικά σε ό,τι αφορά τα νέα μονοπάτια που καλούνται να ακολουθήσουν οι εταιρείες λόγω της γρήγορης εξέλιξης της τεχνολογίας. Ωστόσο, είναι γεγονός πως στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αν και οι Bαυαροί έχουν κάνει σημαντική πρόοδο, η μάρκα πιστεύει πως η μετάβαση στα ηλεκτρικά μοντέλα πρέπει να γίνει πιο σταδιακά και μεθοδικά.
 
Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές σε ό,τι αφορά το μικρό κόστος συντήρησης και κατασκευής ενώ τόνισε πως η μάρκα θα συνεχίσει να επενδύει στα μοτέρ εσωτερικής καύσης για πολλά ακόμη χρόνια. Τα ακριβή του λόγια ήταν: «Ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο αναφέρει ότι το 30% των μοντέλων μας θα είναι πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in. Αυτό σημαίνει πως περίπου το 85% της γκάμα το 2030 θα έχει σίγουρα κάποιο μοτέρ εσωτερικής καύσης. Η συζήτηση γύρω από την ηλεκτροκίνηση είναι λίγο χωρίς λογική. Είμαστε προετοιμασμένοι και έχουμε ήδη αποκτήσει τις απαραίτητες πρώτες ύλες για κάθε ενδεχόμενο και είμαστε έτοιμοι. Ωστόσο, στα περισσότερα σημεία του κόσμου, όπως η Ρωσία και η Αυστραλία, θα έχουν αυτοκίνητα με κινητήρες για πολύ καιρό ακόμη».

Πληροφορίες αναφέρουν πάντως πως η BMW, επειδή ακριβώς αναγνωρίζει πως η μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ίσως επιφέρει εκπλήξεις, έχει καταστρώσει ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσει στο μέλλον δυσκολίες, αν τα πράγματα «δυσκολέψουν». Από ό,τι μαθαίνουμε δηλαδή, πρώτη προτεραιότητα της μάρκας είναι να κατασκευάσει μια πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πλήθος μοντέλων ανεξάρτητα από το κινητήριο σύνολο με το οποίο θα εξοπλίζονται. Στόχος δύσκολος αλλά σίγουρα ασφαλής για το μέλλον της βαυαρικής μάρκας.
 

Tags: BMW i3

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »