Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές.

Με κινητήρα το 85% της BMW γκάμας το 2030

Διαβάστηκε από 2178 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2018
 

Καμία απολύτως βιασύνη να κάνει τα μοντέλα της αμιγώς ηλεκτρικά δεν δείχνει η BMW. Διαβάστε τι είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας, Klaus Frohlich.

Η BMW είναι μια από τις μάρκες που πρωτοπορούν διαχρονικά σε ό,τι αφορά τα νέα μονοπάτια που καλούνται να ακολουθήσουν οι εταιρείες λόγω της γρήγορης εξέλιξης της τεχνολογίας. Ωστόσο, είναι γεγονός πως στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αν και οι Bαυαροί έχουν κάνει σημαντική πρόοδο, η μάρκα πιστεύει πως η μετάβαση στα ηλεκτρικά μοντέλα πρέπει να γίνει πιο σταδιακά και μεθοδικά.
 
Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές σε ό,τι αφορά το μικρό κόστος συντήρησης και κατασκευής ενώ τόνισε πως η μάρκα θα συνεχίσει να επενδύει στα μοτέρ εσωτερικής καύσης για πολλά ακόμη χρόνια. Τα ακριβή του λόγια ήταν: «Ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο αναφέρει ότι το 30% των μοντέλων μας θα είναι πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in. Αυτό σημαίνει πως περίπου το 85% της γκάμα το 2030 θα έχει σίγουρα κάποιο μοτέρ εσωτερικής καύσης. Η συζήτηση γύρω από την ηλεκτροκίνηση είναι λίγο χωρίς λογική. Είμαστε προετοιμασμένοι και έχουμε ήδη αποκτήσει τις απαραίτητες πρώτες ύλες για κάθε ενδεχόμενο και είμαστε έτοιμοι. Ωστόσο, στα περισσότερα σημεία του κόσμου, όπως η Ρωσία και η Αυστραλία, θα έχουν αυτοκίνητα με κινητήρες για πολύ καιρό ακόμη».

Πληροφορίες αναφέρουν πάντως πως η BMW, επειδή ακριβώς αναγνωρίζει πως η μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ίσως επιφέρει εκπλήξεις, έχει καταστρώσει ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσει στο μέλλον δυσκολίες, αν τα πράγματα «δυσκολέψουν». Από ό,τι μαθαίνουμε δηλαδή, πρώτη προτεραιότητα της μάρκας είναι να κατασκευάσει μια πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πλήθος μοντέλων ανεξάρτητα από το κινητήριο σύνολο με το οποίο θα εξοπλίζονται. Στόχος δύσκολος αλλά σίγουρα ασφαλής για το μέλλον της βαυαρικής μάρκας.
 

Tags: BMW i3

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »