Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές.

Με κινητήρα το 85% της BMW γκάμας το 2030

Διαβάστηκε από 2084 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2018
 

Καμία απολύτως βιασύνη να κάνει τα μοντέλα της αμιγώς ηλεκτρικά δεν δείχνει η BMW. Διαβάστε τι είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας, Klaus Frohlich.

Η BMW είναι μια από τις μάρκες που πρωτοπορούν διαχρονικά σε ό,τι αφορά τα νέα μονοπάτια που καλούνται να ακολουθήσουν οι εταιρείες λόγω της γρήγορης εξέλιξης της τεχνολογίας. Ωστόσο, είναι γεγονός πως στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αν και οι Bαυαροί έχουν κάνει σημαντική πρόοδο, η μάρκα πιστεύει πως η μετάβαση στα ηλεκτρικά μοντέλα πρέπει να γίνει πιο σταδιακά και μεθοδικά.
 
Ο επικεφαλής Ανάπτυξης της ΒΜW, κ. Klaus Frohlich δήλωσε πως οι προσδοκίες που έχουμε από την ηλεκτροκίνηση είναι υπερβολικές σε ό,τι αφορά το μικρό κόστος συντήρησης και κατασκευής ενώ τόνισε πως η μάρκα θα συνεχίσει να επενδύει στα μοτέρ εσωτερικής καύσης για πολλά ακόμη χρόνια. Τα ακριβή του λόγια ήταν: «Ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο αναφέρει ότι το 30% των μοντέλων μας θα είναι πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in. Αυτό σημαίνει πως περίπου το 85% της γκάμα το 2030 θα έχει σίγουρα κάποιο μοτέρ εσωτερικής καύσης. Η συζήτηση γύρω από την ηλεκτροκίνηση είναι λίγο χωρίς λογική. Είμαστε προετοιμασμένοι και έχουμε ήδη αποκτήσει τις απαραίτητες πρώτες ύλες για κάθε ενδεχόμενο και είμαστε έτοιμοι. Ωστόσο, στα περισσότερα σημεία του κόσμου, όπως η Ρωσία και η Αυστραλία, θα έχουν αυτοκίνητα με κινητήρες για πολύ καιρό ακόμη».

Πληροφορίες αναφέρουν πάντως πως η BMW, επειδή ακριβώς αναγνωρίζει πως η μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ίσως επιφέρει εκπλήξεις, έχει καταστρώσει ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσει στο μέλλον δυσκολίες, αν τα πράγματα «δυσκολέψουν». Από ό,τι μαθαίνουμε δηλαδή, πρώτη προτεραιότητα της μάρκας είναι να κατασκευάσει μια πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πλήθος μοντέλων ανεξάρτητα από το κινητήριο σύνολο με το οποίο θα εξοπλίζονται. Στόχος δύσκολος αλλά σίγουρα ασφαλής για το μέλλον της βαυαρικής μάρκας.
 

Tags: BMW i3

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Το Nissan LEAF δια χειρός Autech

Στα σκαριά πιο πολυτελής έκδοση του Audi A8

Πόσο κοστίζει η νέα Mercedes EQC στην Ελλάδα;

Στο Ring η Porsche 718 Boxster Spyder (+vid)

Eπίσημο: Tέλος το Αudi TT

Έτοιμο για Safari το Audi TT

Nissan GT-R με μοναδική καμπίνα

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »