4 φωτογραφίες »

Dacia Duster: Duster the master

230.632 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)

Το Dacia Duster απέδειξε για μια ακόμα φορά την ικανότητά του στο χώμα και στις «επικίνδυνες» αποστολές.

Tο Dacia Duster έχει κερδίσει το κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV (από 15.980 ευρώ, είναι με διαφορά το πιο προσιτό στην κατηγορία), το οποίο δεν… φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί εκτός δρόμου στα πλέον δύσβατα μονοπάτια. Παρά τη σχετικά λιτή σχεδίασή της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες, ενώ ο νέος κινητήρας 1,3 λτ. στην απόδοση των 130 ίππων, που είχαμε στη δοκιμασία θα κινήσει με περίσσια άνεση το αμάξωμα του Duster, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση.

Η ανάρτηση, με τη μαλακή ρύθμιση καταπίνει με ευκολία τις κακοτεχνίες, ωστόσο οι μεγάλες διαδρομές της τονίζουν τις κλίσεις στις στροφές, με τα M+S ελαστικά να φέρνουν νωρίς την υποστροφή (με κίνηση μόνο μπροστά). Το Duster όμως αντιδρά πάντα προοδευτικά και ελεγχόμενα.

Όχι απλά μπορεί, αλλά θέλει να λερωθεί
Το χώμα είναι το στοιχείο του Duster, το οποίο χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα χωμάτινα ελαστικά, τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης, τις καλές γωνίες αναρρίχησης πάει παντού ακόμα και χωρίς τετρακίνηση. Στην χωμάτινη διαδρομή έκανε πάρτυ χωρίς φυσικά να κωλώσει πουθενά. Νεροφαγώματα, παχιά λάσπη και πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του, ενώ στο πατημένο χώμα η μαλακή ανάρτηση, πρόσφερε ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες. Παρά το γεγονός πως σε αρκετά σημεία της πορείας το Duster βρέθηκε με τη μία μπροστινή ρόδα στον αέρα, τα ηλεκτρονικά του (δεν είχε κάποιο χωμάτινο mode ή σύστημα κατάβασης) και τα ελαστικά έκαναν σωστά τη δουλειά τους βρίσκοντας την απαραίτητη πρόσφυση για να μην διακοπεί η πορεία του.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda