4 φωτογραφίες »

Στη δυσκολότερη δοκιμασία του υδάτινου κωλύματος το Sportage πέρασε με σχετική ευκολία, με το ESP να δουλεύει διακριτικά και αποτελεσματικά.

Kia Sportage: Μπορεί εκτός, προτιμά άσφαλτο

230.510 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)

¶νετο στο δρόμο και αεράτο στο ταξίδι το Sportage, που θα μπει και στο χώμα, αλλά με προσοχή.

Το Sportage της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον 1,6 λτ. κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 136 ίππων και το 48V ήπιο υβριδικό σύστημα για περαιτέρω οικονομία, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, στην πιο σπορτίφ έκδοση GT-Line που προάγει οδηγικά έναν πιο σπορ χαρακτήρα. Είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, η ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή, αλλά αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, παρά τον συνδυασμό της με 19 ιντσών ζάντες, ενώ παράλληλα δεν διαταράσσει την καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Σημαντικό στοιχείο για την άνεση των επιβατών είναι η βολική θέση οδήγησης και η ευκολία χειρισμού του κορεάτικου SUV, καμουφλάροντας τις διαστάσεις του, όπως επίσης και η εύκολη πρόσβαση σε χειριστήρια και μπουτόν.

Τα κατάφερε στο χώμα
To Κia Sportage όπως ακριβώς και το «δίδυμο» αδερφάκι του το Tucson, παρουσιάζει τα ίδια χαρακτηριστικά στο χωμάτινο κομμάτι. Έτσι η συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) και ο πρόβολος, που περιορίζει τη γωνία προσέγγισης θέτουν κάποια όρια στην εκτός δρόμου εμπειρία σας. Όρια βεβαίως που σε κάθε περίπτωση δεν θα χρειαστεί τόλμη για να δοκιμάσετε, συνεπώς αν δεν είστε off-roader δεν έχετε να ανησυχείτε για κάτι.

Στη δυσκολότερη δοκιμασία πάντως πέρασε το υδάτινο κώλυμα με σχετική ευκολία. Εκεί, το ESP δούλευε διακριτικά και προσέφερε καλά επίπεδα πρόσφυσης, όπως ακριβώς συνέβη και στο ανισόπεδο εμπόδιο. Αντιθέτως στο πατημένο χώμα ήταν αρκούντως αποτελεσματικό και άνετο, παρασύροντάς σε να ανεβάσεις ρυθμούς.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ELASTIKA 2024
moto