2 φωτογραφίες »

Τόσο η 190E 2.5-16 Evolution I, όσο και η Evolution II, είναι δύο αυτοκίνητα με επιβλητική εμφάνιση που ταυτίστηκαν με τις αγωνιστικές επιτυχίες της γερμανικής φίρμας στους αγώνες τουρισμού.

Evolution II: Το αντίπαλο δέος της BMW M3 Sport Evolution (+video)

127.123 Επισκέψεις στο άρθρο

Μεταφερόμαστε στο 1990, όταν η Mercedes-Benz θέλησε να κερδίζει και πάλι την «ομολογασιόν» για τη συμμετοχή της στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού DTM. 502 αντίτυπα απαιτούνταν για το πράσινο φως, ακριβώς τόσες 190E 2.5-16 Evolution II δημιούργησε και η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα την Στουτγάρδη. Μυώδης, υπερβολική, σκληροπυρηνική! Αυτά είναι τα τρία επίθετα που έρχονται στη θέα ενός αυτοκινήτου με μεγάλο bodykit, splitter στο εμπρός μέρος, φουσκωμένα φτερά που «φιλοξενούν» τις ζάντες αλουμινίου της OZ μεγέθους 17 ιντσών και μία τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος. Κάτω από το καπό βρισκόταν παρόμοιος κινητήρας με αυτόν της Evo I, αλλά η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 235 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και η ροπή στα 245 Nm από τις 5.000 σ.α.λ. Το αποτέλεσμα ήταν τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 7,1 δευτερόλεπτα και τη τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα. Βέβαια, αλλαγές υπήρξαν και προκειμένου να βελτιωθεί η δυναμική συμπεριφορά, με τους μηχανικούς να τοποθετούν φρένα της Brembo, παχύτερες αντιστρεπτικές και πιο σκληρά συνεμπλόκ.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN