Τραβάει από χαμηλά και κινεί σβέλτα το βαρύ αμάξωμα ο 1,6 λτ. turbo κινητήρας, που έχει 200 Nm ροπής από τις 1.250-4.000 σ.α.λ.

Κινητήρας-Επιδόσεις

26.052 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2015)

Ο 1,6 λτ. άμεσου ψεκασμού, turbo κινητήρας των 122 ίππων είναι κάπως τραχύς στις υψηλές στροφές και ο ήχος του κάθε άλλο παρά θελκτικός είναι, αλλά εμφανίζει μηδενική υστέρηση απόκρισης, τραβάει δυνατά από χαμηλά (200 Nm στις 1.250-4.000 σ.α.λ. είναι αυτά) και έχει άριστη συνεργασία με το 7G-DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διαθέτει λειτουργία Eco, Sport και Manual. Υπάρχουν και paddles στο τιμόνι για αλλαγές ταχυτήτων με τις άκρες των δακτύλων. Οι επιδόσεις είναι τονισμένες παρά τα 1.460 κιλά του αμαξώματος. Η Mercedes-Benz υπόσχεται κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ., αλλά νούμερα κοντά στα 8,0 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά στην πραγματική οδηγική ζωή.


Με βάση τις μετρήσεις μας, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,1 δλ, ενώ με kickdown του αυτόματου κιβωτίου, το 60-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 4,9 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. Η τελική ταχύτητα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι της τάξης των 210 χλμ./ώρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center