Υστερεί σε άνεση, αλλά στρίβει με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και γερό κράτημα.

Στο δρόμο: Σταθερή και ήσυχη

26.069 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2015)

Όπως και η CLA, έτσι και η Shooting Brake δεν είναι το «μαγικό χαλί», που περιμένεις από μια Mercedes. Eιδικά με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών, τα run flat ελαστικά και τη σπορ ανάρτηση του αυτοκινήτου της δοκιμής, η ποιότητας κύλισης απέχει από το να χαρακτηριστεί κορυφαία. Η πολύ καλή ηχομόνωση και ο χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος θα αποζημιώσουν τους παραδοσιακούς. Τα καλά της ανάρτησης αποκαλύπτονται, ωστόσο στις στροφές, εκεί όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και η πρόσφυση υψηλή ακόμη και με το ESP στη μερικώς απενεργοποιούμενη θέση, με την υποστροφή να εξελίσσεται ομαλά και μόνο σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. 


Το άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλει στην υπέρμετρη σταθερότητα ανεξαρτήτως της ταχύτητας. Το τιμόνι, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση (2,3 στροφές από άκρη σε άκρη) μπορεί να μην προσφέρει την τέλεια πληροφόρηση, ωστόσο είναι άμεσο, ακριβές και βοηθά καταλυτικά στον έλεγχο του αυτοκινήτου. Κορυφαία σε απόδοση είναι τέλος τα φρένα, αφού στο 100-0 χλμ./ώρα σταματούν το αυτοκίνητο σε μόλις 36,2 μέτρα! Μέσα στην πόλη, αναμενόμενο είναι να μην ενθουσιάζει με την ευελιξία της.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda