Εξαιρετικά πολιτισμένος σε λειτουργία, ροπάτος και με πολύ καλά χαρακτηριστικά οικονομίας είναι ο καινούργιος 2λιτρος turbodiesel της νέας E-Class.

Αποκλειστική επιλογή αποτελεί το 9G-TRONIC αυτόματο κιβώτιο, το οποίο έχει εξαιρετική λειτουργία από κάθε άποψη.

Ο νέος turbodiesel χρησιμοποιεί σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για να πετύχει δραστικό περιορισμό στα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου. Ψεκάζει ένα διάλυμα ουρίας στα καυσαέρια, το οποίο με την υψηλή θερμοκρασία γίνεται αμμωνία και η οποία μέσα στον καταλύτη οδηγεί στη διάσπαση των οξειδίων του αζώτου, σε άζωτο και νερό πριν εκλυθούν στην ατμόσφαιρα.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Νέος, δυνατός και οικονομικός

(30/8/2016)

Ο ολοκαινούριος, 4κύλινδρος, high-tech, 2λιτρος diesel της E 220 d αντικαθιστά τον παλιό 2,2 λτ. και χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας για να αποδώσει 194 άλογα και κυρίως 400 Nm ροπής από τις 1.600-2.800 σ.α.λ. Στην πράξη ο νέος turbodiesel δείχνει πως είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία του. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά πολιτισμένη με χαμηλό θόρυβο και παντελή απουσία κραδασμών, τραβάει από χαμηλά και κινεί με χαρακτηριστική άνεση το βάρους 1.605 κιλών αμάξωμα. Ο συνδυασμός με το στάνταρ 9άρι αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικός και όχι μόνο λύνει τα χέρια του οδηγού, αλλά προσφέρει και εξαιρετικές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. (σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,5 και 6,2 δλ αντίστοιχα. Ένα έξτρα πλεονέκτημα του συνδυασμού κινητήρα-κιβωτίου είναι η διατήρηση της κατανάλωσης σε επίπεδα μικρού αυτοκινήτου. Μπορεί η θεωρητική μέση κατανάλωση των 3,9 λτ./100 χλμ. να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη, αλλά τα 6,8 λτ./100 χλμ. που μετρήσαμε είναι μια ιδιαίτερα καλή για τα δεδομένα του μεγέθους και των επιδόσεων του αυτοκινήτου. Η πολύ καλή αεροδυναμική βοηθά και την κατανάλωση στο ταξίδι, όπου σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η E 220 d με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. έχει ταχύτητα 132 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto