Oι αρχικές εκδόσεις των GLA και GLB «φορούν» τον ίδιο, state-of-the-art, αλουμινένιο 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα της φίρμας, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους (έκδοση 180), ενώ στις επόμενες εκδόσεις που συγκρίνουμε (GLA 200 & GLB 200) αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπης. Με θετικό τράβηγμα από χαμηλά, αβίαστο στροφάρισμα και κυρίως με αγαστή συνεργασία με το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το τελευταίο ανάλογα με τη θέση του συστήματος παραμετροποίησης, συμβάλει στην διαμόρφωση ενός πιο άνετου ή και πιο σπορ χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες και διακρίνονται για τη ζωντάνια τους, ενώ λόγω μεγαλύτερου βάρους η GLB εμφανίζει ελαφρά πιο «τσιμπημένη» κατανάλωση. Και στα δύο μοντέλα πάντως η μέση κατανάλωση μπορεί να διατηρηθεί αρκετά χαμηλά χάρη στην ρύθμιση ECΟ, αλλά και του συστήματος απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων του κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.
Καλό θα ηταν να τονίσουμε την ανατιμηση που εγινε στο μοντελο GLB 200 όπου απο 37k€ που ηταν αρχικά, μέσα στον Αυγουστο πηγε στα 42k€. Γνωστη τακτική να γινονται ανατιμησεις μέσα στον Αυγουστο απλά δεν περιμενα από μια μεγάλη εταιρεία και ενα τετοιο brand τετοιες "τεχνικες", απογοητευτηκα αρκετά και σκεφτομουν σοβαρα την GLB200
παρακατω το λινκ και η φωτογραφια απο προηγουμενο σας αρθρο
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/BMW-X1-sDrive-18i-DCT7-VS-Mercedes-Benz-GLB-200-7G-DCT_201814_45154.asp
Το Glb δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Gla, αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το πάτωμα έχει άλλες ενισχύσεις και γενικά αν τα οδηγήσετε θα καταλάβετε ότι είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι ο πραγματικός απόγονος του Glk. Στα 42k για το 200άρι Glb το λες και ευκαιρία.
Καλό θα ηταν να τονίσουμε την ανατιμηση που εγινε στο μοντελο GLB 200 όπου απο 37k€ που ηταν αρχικά, μέσα στον Αυγουστο πηγε στα 42k€. Γνωστη τακτική να γινονται ανατιμησεις μέσα στον Αυγουστο απλά δεν περιμενα από μια μεγάλη εταιρεία και ενα τετοιο brand τετοιες "τεχνικες", απογοητευτηκα αρκετά και σκεφτομουν σοβαρα την GLB200
παρακατω το λινκ και η φωτογραφια απο προηγουμενο σας αρθρο https://www.autotriti.gr/premium/data/news/BMW-X1-sDrive-18i-DCT7-VS-Mercedes-Benz-GLB-200-7G-DCT_201814_45154.asp
Το Glb δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Gla, αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το πάτωμα έχει άλλες ενισχύσεις και γενικά αν τα οδηγήσετε θα καταλάβετε ότι είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι ο πραγματικός απόγονος του Glk. Στα 42k για το 200άρι Glb το λες και ευκαιρία.