Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 109 ίππους. Δεν εξασφαλίζει εκρηκτικές επιδόσεις, είναι όμως πολύ φειδωλός σε κατανάλωση.

Αναλυτικά οι μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης.

Κινητήρας-επιδόσεις: Κερδίζει σε οικονομία, χάνει σε επιδόσεις

46.391 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2017)

Κάτω από το καπό της Mercedes CLA 180 d της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος 1,5 dCi που συναντάμε και σε μοντέλα των Renault-Nissan, ο οποίος στην ανανεωμένη αυτή εκδοχή δεν έχει μεταβάλλει τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής (109 PS και 260 Nm αντίστοιχα), παρά μόνο αυτό της κατανάλωσης και των CO2 ελάχιστα προς τα κάτω. Στην πράξη δεν χαρίζει εκρηκτικές επιδόσεις και η ιπποδύναμη κρίνεται οριακή σε συνθήκες μιας γρήγορης προσπέρασης, ωστόσο τα 260 Nm σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT δεν τον αφήνουν να σε «κρεμάσει». Από πλευράς λειτουργίας ακούγεται λίγο στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές, ενώ ανεπαίσθητοι είναι οι κραδασμοί χάρη στη στιβαρή κατασκευή του μοντέλου. Έτσι, το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, -αφού δεν είναι οι επιδόσεις- είναι η κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα, η εργοστασιακή μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 3,8 λτ./100 χλμ., στην πράξη υπολογίστε γύρω στα 5,9 λτ./100χλμ., τιμή που κρίνεται αρκετά καλή για τον όγκο και βάρος του οχήματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
NISSAN