Κινητήρας-επιδόσεις: Κερδίζει σε οικονομία, χάνει σε επιδόσεις
46.391 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2017)
Κάτω από το καπό της Mercedes CLA 180 d της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος 1,5 dCi που συναντάμε και σε μοντέλα των Renault-Nissan, ο οποίος στην ανανεωμένη αυτή εκδοχή δεν έχει μεταβάλλει τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής (109 PS και 260 Nm αντίστοιχα), παρά μόνο αυτό της κατανάλωσης και των CO2 ελάχιστα προς τα κάτω. Στην πράξη δεν χαρίζει εκρηκτικές επιδόσεις και η ιπποδύναμη κρίνεται οριακή σε συνθήκες μιας γρήγορης προσπέρασης, ωστόσο τα 260 Nm σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT δεν τον αφήνουν να σε «κρεμάσει». Από πλευράς λειτουργίας ακούγεται λίγο στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές, ενώ ανεπαίσθητοι είναι οι κραδασμοί χάρη στη στιβαρή κατασκευή του μοντέλου. Έτσι, το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, -αφού δεν είναι οι επιδόσεις- είναι η κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα, η εργοστασιακή μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 3,8 λτ./100 χλμ., στην πράξη υπολογίστε γύρω στα 5,9 λτ./100χλμ., τιμή που κρίνεται αρκετά καλή για τον όγκο και βάρος του οχήματος.
Παιδια μην σας ξεγελαει. Το αμαξι μπορει να ειναι 1453 κιλα περιπου και να εχει 109 αλογα ομως η ροπη στα 260Nm ειναι πολυ καλη και ειναι σβελτο ειδικα απο χαμηλες. Σταματα ξεκινα ειδικα με το σασμαν αυτο 7DCT ειμαι οτι πρεπει για την πολη. Στα ταξιδια δε η ιδανικη ταχυτητα του ειναι 170 σταθερα απο τα 208 τελικη και φυσικα εχει απιστευτη αναρτηση και ηχομονωση. Εχω το συγκεκριμενο σε Facelift. 800 χιλιομετρα με 50 λιτρα κοστος περιπου 71 ευρω με πετρελαιο ( το καλο της ΕΚΟ Avio). Σας μιλαει ενας ανθρωπος που ειχε καποτε Leon 20vt 658 ps & Golf gti 300ps. Η υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο.
Παιδια μην σας ξεγελαει. Το αμαξι μπορει να ειναι 1453 κιλα περιπου και να εχει 109 αλογα ομως η ροπη στα 260Nm ειναι πολυ καλη και ειναι σβελτο ειδικα απο χαμηλες. Σταματα ξεκινα ειδικα με το σασμαν αυτο 7DCT ειμαι οτι πρεπει για την πολη. Στα ταξιδια δε η ιδανικη ταχυτητα του ειναι 170 σταθερα απο τα 208 τελικη και φυσικα εχει απιστευτη αναρτηση και ηχομονωση. Εχω το συγκεκριμενο σε Facelift. 800 χιλιομετρα με 50 λιτρα κοστος περιπου 71 ευρω με πετρελαιο ( το καλο της ΕΚΟ Avio). Σας μιλαει ενας ανθρωπος που ειχε καποτε Leon 20vt 658 ps & Golf gti 300ps. Η υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο.
το θέμα δεν είναι τα άλογα αλλά η αστεία ροπή....
Που πας με 109 αλογα απορω και γιατι τα βγαζουν καθολου!