Με τιμή εκκίνησης τα 54.900 ευρώ με απόσυρση (57.700 ευρώ η αρχική), η Ε 200 NGT είναι λίγο «αλμυρή», όταν μάλιστα τη συγκρίνεις με την Ε 200 ή την E 220 BlueTEC.

Με κατανάλωση 4,3 κιλά/100 χλμ. έχει κόστος κίνησης 3,4 ευρώ/100 χλμ., ενώ με τα διπλά ρεζερβουάρ (4 συνολικά) έχει αυτονομία που φτάνει τα 1.405 χιλιόμετρα.

Οικονομικός στην χρήση, βελούδινος στη λειτουργία και με τη δυνατότητα επιλογής καυσίμου ο κινητήρας της E200 NGT. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες με CNG, από ό,τι με βενζίνη.

Στο πίσω μέρος της Ε200 NGT έχουν τοποθετηθεί τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου με συνολική χωρητικότητα 19,5 κιλά. Το ρεζερβουάρ βενζίνης παραμένει στα 60 λίτρα, που σημαίνει ότι η θεωρητική αυτονομία οχήματος ανέρχεται στα 1.405 χιλιόμετρα.

Κορυφαίο σε ποιότητα υλικών και συναρμογή το εσωτερικό της E200 NGT. Στοιχεία που να λένε πως πρόκειται για μία έκδοση φυσικού αερίου δεν υπάρχουν, παρά κάποιες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων.

Εξαιρετική στο δρόμο η Mercedes E 200 NGT αφού η ανάρτηση απορροφά ακόμη και τις μεγάλες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ υπό πίεση δεν αρνείται να κινηθεί σβέλτα.

Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος (400 αντί 540 λίτρα), ωστόσο όλα είναι ντυμένα στην εντέλεια.

Test: Mercedes E 200 NGT

38.455 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2016)

Η Mercedes E 200 NGT καίει φυσικό αέριο και καταναλώνει 3,4 ευρώ/100 χλμ. Πόσο σημαντικό όμως είναι αυτό για τον αγοραστή που έχει να διαθέσει 54.900 ευρώ για να αποκτήσει αυτό ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα CNG;

Στα γρήγορα:
Είναι 2,0 turbo βενζίνη/CNG με 156 ίππους
• Καίει 4,3 κιλά/100 χλμ.
• Κοστίζει 54.900 ευρώ με απόσυρση
 
+ Λειτουργία κινητήρα, οικονομία κίνησης, ποιότητα κύλισης και κατασκευής
- Τιμή απόκτησης, μικρότερος χώρος αποσκευών από τις απλές
 
Το φυσικό αέριο ως καύσιμο κίνησης έχει αρχίσει να ανεβαίνει. Απόδειξη ο αυξανόμενος αριθμός των οχημάτων με CNG που εισάγονται στην ελληνική αγορά, όπως και ο αριθμός των πρατηρίων ο οποίος -με δειλά ωστόσο βήματα- επίσης μεγαλώνει. Ο λόγος βέβαια είναι προφανής. Αφενός είναι η οικονομία λόγω της χαμηλής τιμή του CNG (0,79 ευρώ/kg.), αφετέρου το ότι διατηρείς τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του βενζινοκινητήρα (έχοντας οικονομία diesel), χωρίς -στις περισσότερες περιπτώσεις- μεγάλο επιπλέον κόστος κατά την αγορά.

Ένα, λοιπόν, από τα μοντέλα με CNG που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, είναι και η Mercedes E 200 NGT της δοκιμής. Με κατανάλωση 4,3 κιλά/100 χλμ. έχει κόστος κίνησης 3,4 ευρώ/100 χλμ., ενώ με τα διπλά ρεζερβουάρ (4 συνολικά για να είμαστε ακριβείς) έχει αυτονομία που φτάνει τα 1.405 χιλιόμετρα. Είναι όμως αυτά τα νούμερα αρκετά για να πείσουν τον υποψήφιο αγοραστή να την προτιμήσει, όταν η τιμή της ανέρχεται στα 54.900 ευρώ, δηλαδή είναι ακριβότερη τόσο από την αντίστοιχη έκδοσης βενζίνης (48.250 ευρώ η E 200), όσο και μίας diesel (π.χ. η Ε 220 BlueTEC κοστίζει 53.350 ευρώ); 

Επειδή σε αυτά τα λεφτά σημαντικό δεν είναι πάντα τα λεφτά, αλλά οι πράσινες επιδόσεις, ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα και η προηγμένη τεχνολογία που προσφέρεται, η E 200 NGT έχει μία θέση στην αγορά, έστω και μικρή…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes E200 NGT: Η άποψή μας
Η E-Class είναι ένα μοντέλο για να σε ταξιδεύει για πολλά χιλιόμετρα. Η έκδοση φυσικού αερίου δίνει αυτήν την δυνατότητα, όμως το δίκτυο των πρατηρίων είναι μικρό που προς το παρόν καθιστά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις της δελεαστικότερες. Αλλωστε, η τιμή της είναι λίγο αλμυρή σε σχέση πάλι με τις αντίστοιχες diesel προτάσεις.

AUTOFIT PASXA
4green