3 φωτογραφίες »

Εκμεταλλευόμενος κυρίως τη ροπή του, ο 1.500άρης diesel κινητήρας κινεί ικανοποιητικά και κυρίως, άκρως οικονομικά τη GLA 180 CDI.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολύ καλή οικονομία με ικανοποιητικές επιδόσεις

102.351 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2015)

Ο 1.500άρης 4κύλινδρος, 8βάλδιβος diesel της Mercedes GLA 180 CDI αποδίδει 109 ίππους ισχύος και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 μέχρι και τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη, με το μοτέρ να δείχνει την diesel του καταβολή μόνο στο ρελαντί και στο υψηλό φάσμα περιστροφής του. Στο κομμάτι των επιδόσεων, ο κινητήρας χαρίζει στη GLA 180 CDI σχετικά ικανοποιητικά νούμερα, με το 7άρι αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7G-Tronic κιβώτιο με την πολύ καλή λειτουργία, να μην αφήνει τον κινητήρα να «κρεμάσει».
Σε περιπτώσεις μόνο βαθιάς πίεσης του πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο δείχνει ότι έχει προγραμματιστεί για να κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση, αφού οι αλλαγές δεν είναι τόσο άμεσες και γοργές.
Σε ό,τι αφορά ωστόσο την κατανάλωση καυσίμου, εδώ η GLA 180 CDI τα καταφέρνει περίφημα αφού στην πράξη το νούμερο της μέσης κατανάλωσης δεν θα ξεπεράσει τα 5,6-5,7 λτ./100 χλμ., μια τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική με βάση τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, η GLA 180 CDI είχε μια καλή επίδοση, αφού «καίει» 6,0 λτ./100 χλμ. στα 133 χλμ./ώρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto