Η Mercedes GLA διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση που προσφέρει, ενώ έχει αποτελεσματικά φρένα και το πιο γρήγορο τιμόνι.

Το Audi Q3 παραμένει σταθερό και προβλέψιμο στην αντιδράσεις του, παρέχοντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ικανοποιητική άνεση.

Όντας η μοναδική πισωκίνητη, η BMW X1 εμπνέει για σπορτίφ οδήγηση, παραμένοντας σε κάθε περίπτωση ασφαλής και πλήρως ελεγχόμενη.

Οδική συμπεριφορά: Πιο σπορτίφ η X1, πιο άνετη η GLA

(28/4/2014)

Τα τρία μικρομεσαία crossover/SUV του συγκριτικού μας είναι αποκλειστικά 4X2, με τη Mercedes GLA και το Audi Q3 να είναι προσθιοκίνητα, ενώ η BMW X1 ακολουθεί την παραδοσιακή κίνηση στους πίσω τροχούς της μάρκας. Αυτό, από μόνο του έρχεται για να προσδώσει στην X1 ένα πιο σπορτίφ χαρακτήρα έναντι των υπολοίπων δύο, ο οποίος γίνεται ακόμη πιο ορατός εάν στο παιχνίδι μπουν το γρανιτένιο πλαίσιο και το άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι. 

Αυτό, στην πράξη σημαίνει ότι η X1 δε γέρνει, στρίβει με ακρίβεια και πατάει με μεγάλη σιγουριά, ενώ σε γλιστερή άσφαλτο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό της να παίξει με την πίσω κίνηση όσο της επιτρέπει η δύναμη του κινητήρα. Στην περίπτωση της νέας Mercedes GLA, η γερμανική εταιρεία βασίζει το μικρότερό της crossover πάνω στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα της A-Class, δίνοντας έμφαση στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και υψηλής ποιότητας κύλισης. 

Παράλληλα, το γρήγορο τιμόνι σε συνδυασμό με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, έρχεται για να δώσει και μια σπορτίφ νότα στην οδική της υπόσταση. Το Audi Q3 από την πλευρά του, έρχεται να προσφέρει ασφάλεια ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, με τη σχετικά σφιχτά ρυθμισμένη του ανάρτηση να μην κουράζει τους πίσω επιβάτες κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. 
Σε ό,τι αφορά στα φρένα, τα τρία premium μοντέλα διακρίνονται για την απόδοση των φρένων τους, με τη BMW X1 να ακινητοποιείται πιο γρήγορα από τα 100 χλμ./ώρα (37,4 μέτρα, έναντι 37,9 μέτρων της GLA και 38,1 μέτρων του Q3).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
vw