Εξαιρετική οδική συμπεριφορά για το A3 Sportback, που συνδυάζει ιδανικά την άνεση με τα τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά.

Εξαιρετική ποιότητα κύλισης για το Q2, που παρά το αυξημένο ύψος συμπεριφέρεται ευχάριστα και ουδέτερα στο δρόμο.

Εξαιρετική ποιότητα και αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό του A3 Sportback.

Λιτό σχεδιαστικά, αλλά εντυπωσιακό σε ποιότητα και το ταμπλό του Q2.

Audi A3 SB 1,0 TFSI S-Tronic Vs Audi Q2 1,0 TFSI ultra

28.614 Επισκέψεις στο άρθρο

Premium αναζητήσεις

Με κοινό παρανομαστή το premium DNA της Audi το ερώτημα είναι ένα: Μικρομεσαίο χάτσμπακ ή premium compact crossover; 

 
Το Audi A3 Sportback (5θυρο) είναι παραδοσιακός παίκτης στα premium μικρομεσαία, όντας άλλωστε και ο ιδρυτής αυτής της υποκατηγορίας. Το Audi Q2 άνοιξε το χορό στα premium compact crossover και ας μην ξεχνάμε πως ψηφίστηκε από εσάς τους αναγνώστες μας ως το BΕST CAR by AutoΤρίτη για το 2017. Στις βασικές τους εκδόσεις τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν τον μικρό, αλλά θαυματουργό 1,0 TFSI κινητήρα του ομίλου VW, ενώ με 22.400 ευρώ, το A3 Sportback είναι 1.500 ευρώ φθηνότερο. 
 
Aγώνισμα εμφάνισης: Γερμανική ισορροπία
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν κομψή σχεδίαση, χωρίς όμως κάποια ξεχωριστή νότα, εξαιρουμένης της τραπεζοειδούς μάσκας που τονίζει το μπροστινό μέρος. Το Q2 μοιάζει σαν ένα υπερυψωμένο A3, με τα δύο μοντέλα να βασίζονται στην ίδια MQB πλατφόρμα. Η ισοπαλία είναι το λογικό αποτέλεσμα.
 
Αγώνισμα εσωτερικού: Premium ατμόσφαιρα 
Tα δύο μοντέλα εμφανίζουν ομοιότητες και στην καμπίνα με χαρακτηριστικούς στρογγυλούς αεραγωγούς, καθώς και την κάθετη έγχρωμη οθόνη (όχι αφής) στο κέντρο του ταμπλό. Προαιρετικά μπορούν να εξοπλιστούν και με τον εντελώς ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit. H ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ενώ ο διάκοσμος πολυτελής. Το A3 SB εκμεταλλεύεται το μεγαλύτερο μήκος του και το ανάλογο μεταξόνιο προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, αλλά το Q2 με πορτ μπαγκάζ 405 λτ. προσφέρει 25 λτ. επιπλέον για αποσκευές. 
 
Aγώνισμα επιδόσεων: Ο 1,0 TFSI είναι «λουκούμι» 
Κοινός τόπος είναι και ο 1,0 TFSI, 3 κύλινδρος κινητήρας του ομίλου VW, που αποδίδει 116 ίππους. Είναι πολιτισμένος, τραβάει μια χαρά από χαμηλά και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Το Α3 SB της δοκιμής είχε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που έδειξε να συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα καλύπτοντας μάλιστα με την άμεση απόκρισή του κάθε πιθανό κενό στην απόδοση. Το Q2 με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο εμφανίζει καθόλα αξιοπρεπείς επιδόσεις, χωρίς να προβληματίζει.
 
Αγώνισμα δρόμων: ¶νετα και ευχάριστα
Και τα δύο μοντέλα της Audi βασίζονται στην πλατφόρμα MQB δίνοντας έμφαση στην αρχοντική ποιότητα της κύλισης, χωρίς όμως να παραβλέπουν και τον σπορτίφ χαρακτήρα. Το A3 SΒ έχει το πάνω χέρι, αφού «κάθεται» χαμηλότερα, αλλά και το Q2 με τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) δεν υστερεί. Απλά γέρνει λίγο παραπάνω, στοιχείο που ισοφαρίζεται από την άνεσή στις κακοτεχνίες ή στην αναρρίχηση… πεζοδρομίων. Λόγω ύψους είναι πιο ευπαθές στον πλευρικό άνεμο, αλλά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι, όπως και στο A3 SB.

Tι να διαλέξω;
Aν η απόλυτη ευρυχωρία δεν είναι το πρώτο ζητούμενο, το Q2 είναι σε θέση να καλύψει τις ίδιες ανάγκες με το A3 SB συν το πλεονέκτημα του crossover χαρακτήρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
NISSAN