Σημείο αναφοράς για την κατηγορία είναι η οδική συμπεριφορά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Focus.

Παρά το ύψος του, το Kuga προσφέρει «ζωντανή» και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών, γερή συναρμογή και οθόνη αφής στο εσωτερικό του Ford Focus.

Οι ομοιότητες με το Focus είναι εμφανείς στο εσωτερικό του Kuga στο οποίο βέβαια έχεις μια αφυψηλού αίσθηση

Ford Focus 1,5 TDCi 120 PS Vs Ford Kuga 1,5 TDCi 120 PS

28.609 Επισκέψεις στο άρθρο

Focus κανονικό ή του βουνού;

Το Kuga είναι η crossover εκδοχή του Focus για όσους αναζητούν περισσότερη δράση, αλλά είναι και σε θέση να πληρώσουν το σχετικό τίμημα…
Το Ford Focus παραμένει ένας από τους δυνατούς παίχτες της μικρομεσαίας κατηγορίας των χάτσαμπακ που έχει δανείσει το πάτωμα και τα μηχανικά του μέρη στο Kuga, που καλείται να κερδίσει αυτούς που θέλουν και λίγη περιπέτεια στη ζωή τους. Στην αντιπαράθεσή μας προτιμήσαμε την έκδοση 1,5 ΤDCi 120 PS, του καθένα μιας και Kuga 1.000άρι δεν υπάρχει. Η διαφορά στην τιμή τους πάντως είναι αισθητή με το Kuga να ξεκινάει από 25.840 ευρώ ή 8.760 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχο Focus. 
 
Aγώνισμα εμφάνισης: H μάσκα κερδίζει τις εντυπώσεις
Τόσο το Focus, όσο και το Kuga κυκλοφορούν στις ανανεωμένες εκδόσεις τους και οι οποίες χαρακτηρίζονται από την τραπεζοειδή μάσκα μπροστά. Αμφότερα είναι καλοσχεδιασμένα και δυναμικά με το Kuga να δείχνει λόγω ύψους και απόστασης από το έδαφος πιο επιβλητικό.
 
Αγώνισμα εσωτερικού χώρου: Ουσιαστικά ισοπαλία
Τα εσωτερικά των δύο αυτοκινήτων είναι σχεδόν ταυτόσημα σε σχεδίαση, αλλά και σε (προσεγμένα) ποιοτικά χαρακτηριστικά. Το Kuga έχει το πάνω χέρι φυσικά στην πανοραμικότητα της θέσης οδήγησης. Σε ότι αφορά στους χώρους το μεν Focus προσφέρει περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω, εις βάρος όμως του χώρου αποσκευών (363 λτ. με κιτ επισκευής). Αντίθετα αυτός του Kuga είναι στα 438 λτ. και φτάνει στα 481 ανάλογα με την κλίσης της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Το Kuga προσφέρει μεγαλύτερο πλάτος στο πίσω κάθισμα, αλλά και «αέρα» για τα κεφάλια.
 
Aγώνισμα επιδόσεων: Υπερέχει το ελαφρύτερο Focus
Με 120 άλογα και 270 Νm ροπής, ο 1,5 ΤDCi είναι αρκετά πολιτισμένος και ιδιαίτερα ροπάτος κινώντας με άνεση τα δυο μοντέλα. Ωστόσο το Focus είναι αρκετά ελαφρύτερο (-248 κιλά) με αποτέλεσμα να έχει το πάνω χέρι σε όλες τις επιδόσεις. Επίσης το Focus είναι και αρκετά πιο οικονομικό σε κατανάλωση (5,7 έναντι 7,1 λτ./100 χλμ.)
 
Αγώνισμα δρόμου: Με στάνταρ πολλαπλούς συνδέσμους ξεχωρίζουν & τα 2
Το Focus ήταν το πρώτο μικρομεσαίο με στάνταρ άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που διατηρεί μέχρι και σήμερα. Αυτή η σοφιστικέ διάταξη τονίζει τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα σε συνδυασμό πάντα με το υποδειγματικό τιμόνι και το ικανό πλαίσιο. Από την άλλη το Kuga μπορεί να γέρνει παραπάνω στις στροφές λόγω ύψους, ωστόσο για τα δεδομένα της κατηγορίας διαθέτει ένα ξεχωριστό οδηγικό ταμπεραμέντο. Τα 201 χλστ. από το έδαφος το βοηθούν στην κίνηση εκτός ασφάλτου. Σε άλλες εκδόσεις προσφέρεται και τετρακίνηση.

Tι να διαλέξω;
H αντιπαράθεση εδώ έχει να κάνει σαφώς με τις προτεραιότητες του καθενός. Η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη και μάλιστα χωρίς να υπάρχει το πλεονέκτημα της τετρακίνησης στο Kuga. Το Focus θα καλύψει τους περισσότερους…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw