Η Aston Martin παίρνει ισχύ από έναν διπλό turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων.

Μονόδρομος η νέα γρίλια στην Vantage

3.504 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2018)

15 με 20 κιλά εξοικονόμησε η Aston Martin από την απόφαση της να αντικαταστήσει την παραδοσιακή της γρίλια στην νέα Vantage.

Ο μπροστινός πρόβολος της νέας Aston Martin Vantage μπορεί να μην χαρακτηρίζεται από κάποια γιγάντια κυψελωτή γρίλια αλλά πάρα ταύτα, έχει βρεθεί στο επίκεντρο της κριτικής επειδή αντικατέστησε την παραδοσιακή γρίλια της μάρκας που χαρακτήριζε τα μοντέλα της από το 1948.

Η απόφαση της μάρκας όμως να αντικαταστήσει την γρίλια της δεν βασίστηκε τόσο στην διάθεση να αλλάξει η σχεδίαση του προβόλου της αλλά κυρίως για πρακτικούς λόγους, σύμφωνα πάντα με όσα αναφέρει ο αρχισχεδιαστής της μάρκας, κ. Marek Reichmann. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι η απόφαση να αποχωριστεί το μοντέλο την παραδοσιακή γρίλια του μπορεί να ήταν δύσκολη, ωστόσο μείωσε σημαντικά το βάρος του μοντέλου. Τα ακριβή του λόγια ήταν: «Γιατί να τοποθετήσουμε 15 ή 20 κιλά στην μύτη του αυτοκινήτου, στο χειρότερο δυνατό σημείο;»
 
H εταιρεία δηλαδή κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την κατανομή βάρους του μοντέλου, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρος στο κέντρο του μοντέλου και αρκετά πιο χαμηλά, στοιχεία απαραίτητα για ένα, όπως αναφέρει η μάρκα, σωστό σπορ αυτοκίνητο.

Η Aston Martin παίρνει ισχύ από έναν διπλό turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, τοποθετημένο πολύ κοντά στο σασί ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους και να επιτευχθεί τέλεια κατανομή 50:50 εμπρός και πίσω μέρους. Η απόδοση του μοτέρ φτάνει τους 510 ίππους με 685 Nm ροπής που σε συνεργασία με το ZF αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων καταφέρνει να κάνει την Vantage να φτάνει τα 96 χλμ./ώρα από στάση σε μόνο 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 314 χλμ./ώρα.
 

peugeot
NISSAN