Από 14.040 ευρώ o νέος κινητήρας του ADAM αποδίδει 90 ή 115 ίππους και συνδυάζεται με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Από 9.446 ευρώ Ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Aygo έχει προσανατολισμό… οικονομίας, απαλλαγμένος πλήρως από φορολογικά βάρη.

Μίνι

52.619 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2015)

Η κατηγορία των μίνι, λόγω προδιαγραφών, τη «σκαπουλάρει» εύκολα στην εφορία. Τόσο λόγω του μικρού κυβισμού των μοντέλων της (κάτι που συνεπάγεται χαμηλό τεκμήριο, καθόλου φόρο πολυτελείας και ελάχιστα ή ολοκληρωτική απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας), ενώ η ελάχιστη απαίτηση σε καύσιμο εκτοξεύει το value for money.

Opel Adam 1,0 90 PS
Ιδιαιτερότητα και οικονομία σε ένα!

Το
Opel ADAM, κέντρισε το ενδιαφέρον με το καλημέρα, λόγω της ιδιαίτερης εμφάνισής του. Πλέον η Opel προσφέρει το εκκεντρικό της μίνι μοντέλο με τον νέο και τεχνολογικά προηγμένο 3κυλινδρο 1.000αρη κινητήρα (ίδιος με αυτόν του Corsa), ο οποίος στην έκδοση με τους 90 ίππους απολαμβάνει και ατέλεια. Πέρα όμως από την απαλλαγή των τελών κυκλοφορίας, ο υποψήφιος αγοραστής του 1,0 ADAM, χαίρει και μικρής απαίτησης σε καύσιμο, μιας και η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,2 λτ./100χλμ, ενώ ο μικρός κυβισμός δεν θα επιβαρύνει την φορολογική σας δήλωση με υψηλό τεκμήριο, και για φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ούτε λόγος.

Toyota Aygo 1,0 69 PS
Προσφέρει πολλά, ζητάει λίγα

Το μίνι της Toyota μας ήρθε ολοκληρωτικά αλλαγμένο, ενσωματώνοντας επιπλέον όπλα για να κερδίσει εντυπώσεις και πωλήσεις.
Ο γνωστός, 1.000άρης 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του Aygo 1ης γενιάς, βρίσκεται και πάλι κάτω από το καπό του νέου μοντέλου, με την ειδοποιό διαφορά πως φέρει πάνω του πολλές αλλαγές και βελτιώσεις, χωρίς να χάνει το πλεονέκτημα του ελάχιστου δυνατού τεκμηρίου λόγω μικρού κυβισμού.
Οι μηχανικοί της Toyota επικεντρώθηκαν στην προσπάθεια μείωσης των εσωτερικών τριβών, αύξησαν τη σχέση συμπίεσης και βελτίωσαν τη λίπανση και την ψύξη. Απόρροια όλων των παραπάνω ήταν η αύξηση της ιπποδύναμης κατά 1 ίππο, φτάνοντας συνολικά τους 69 από 68 που απέδιδε ο προηγούμενος, αλλά κυρίως τα 95 Nm ροπής στις 4.530 σ.α.λ., εκ των οποίων τα 85 Nm είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Και δεν είναι μόνο ο τομέας των επιδόσεων που διακρίνεται το Aygo, μιας και αποδεικνύεται τρομερά ολιγαρκές σε κατανάλωση καυσίμου (μόλις 4,3 λτ./100 χλμ), ενώ η φορολογική του ασυλία συνεχίζεται αφού δεν έχει τέλη κυκλοφορίας λόγω των 99 γρ./χλμ CO2 που εκπέμπει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
Audi