Από 16.897 ευρώ, το νέο Ford Focus μάς ήρθε λίγο πριν το κλείσιμο του 2014, αφήνοντας μια πολύ γλυκιά γεύση.

Από 25.570 ευρώ, η φθηνότερη πετρελαιοκίνητη Mercedes A-Class δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες και ακριβότερες επιλογές της γκάμας.

Από 17.290 ευρώ το νέο Nissan Pulsar, ανεβάζει τον πήχη στα μικρομεσαία, προσφέροντας εξαιρετική οικονομία κίνησης.

Από 17.573 ευρώ, τo Opel Astra εφοδιάζεται με τον 1,6 CDTI πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αντικαθιστά τον 1,7 CDTI και στην έκδοση με τους 110 ίππους, παρέχει την πλέον χαμηλή κατανάλωση.

Από 18.690 ευρώ το SEAT Leon 1,4 TGI φέρει τον κινητήρα διπλού καυσίμου, με ειδικές επεμβάσεις, ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το Φυσικό Αέριο.

Από 16.980 ευρώ το Toyota Auris σας επιτρέπει να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο όταν αρχίσουν οι φορολογικές δηλώσεις, μιας κι ο μικρός κυβισμός του diesel κινητήρα των 1,4 λίτρων.

Μικρομεσαία

52.632 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2015)

Η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, με το πέρασμα των χρόνων έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Πλέον τα μικρομεσαία αυτοκίνητα έχουν γίνει ταχύτερα, οικονομικότερα, αλλά και ασφαλέστερα. Εμείς σας παρουσιάζουμε μοντέλα που έχουν όλα τα παραπάνω προτερήματα, ενώ παράλληλα κατορθώνουν να «ντριπλάρουν» κάθε φορολογικό pressing.


Ford Focus 1,5 TDCi 95 PS
O προσιτός «φοροφυγάς»
Το νέο Focus μας ήρθε λίγο πριν το κλείσιμο του 2014, αφήνοντας μας μια πολύ γλυκιά γεύση. Αισθητικά αναβαθμισμένο, με εμφάνιση σύμφωνη με την σχεδιαστική φιλοσοφία «One Ford». Τα μακρόστενα και πιο δυναμικά φώτα, το τονισμένο καπό, αλλά και ο αλλαγμένος προφυλακτήρας με τους μακρύτερους προβολείς ομίχλης αποκλείεται να σας αφήσουν αδιάφορους. Όπως αδιάφορους δεν μπορούν να σας αφήσουν και τα προσόντα του που αφορούν στο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 1.500 κ.εκ, με ισχύ 95 ίππων και ροπή 270 Nm. Ο κινητήρας είναι πρόθυμος σε ευρύ φάσμα στροφών, επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με μια σχέση πάνω, χωρίς σκορτσαρίσματα και «τρελές» απαιτήσεις σε καύσιμο, μιας και η εργοστασιακή κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3,8 λτ./100 χλμ. Πέρα από τον βενζινά της γειτονιάς σας που θα σας ξεχάσει, με το νέο Focus δεν θα σας θυμάται ούτε η εφορία, μιας και απαλλάσεστε από την καταβολή τελών, λόγω των μόλις 99 γρ./χλμ διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπει, ενώ σε απόλυτα λογικά πλαίσια κυμαίνεται και το τεκμήριο διαβίωσης, αναλογιζόμενοι τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου. 

Mercedes A 160 CDI 90 PS
Πολυτέλεια χωρίς «πρόστιμα»
Η φθηνότερη πετρελαιοκίνητη A-Class δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες και ακριβότερες επιλογές της γκάμας μιας και συνδυάζει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά τους με την οικονομία καυσίμου και την χαμηλή τιμή κτήσης, αποφεύγοντας παράλληλα πολλά φορολογικά χαράτσια. Η Α 160 CDI, η μικρότερη πετρελαιοκίνητη A-Class, έχει κάτω από το καπό της έναν κινητήρα 1.500 κυβικών που αποδίδει 90 ίππους, καταναλώνει μόλις 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και αποδεικνύεται ιδανική στη καθημερινή χρήση, μιας και δεν υστερεί σε επιδόσεις και κατανάλωση. Βάλτε στην εξίσωση και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και θα διαπιστώσετε ότι είστε παντού κερδισμένοι, μιας και δεν θα επιβαρύνεστε ούτε από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS
Με έμφαση στην οικονομία
Με το νέο Pulsar, η Nissan ανεβάζει τον πήχη στα μικρομεσαία, προσφέροντας εξαιρετική οικονομία κίνησης. Ο πετρελαιοκινητήρας του Pulsar είναι ένας από τους πιο γνωστούς, αλλά και πιο αξιόλογους compact diesel της αγοράς. Με 110 ίππους και αυξημένη ροπή 260 Nm διαθέσιμων από τις 1.750 σ.α.λ. έχει λογικό τεκμήριο και δεν έχει φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Σε συνδυασμό με το 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο, αποτελεί ένα γρήγορο συνδυασμό με χαμηλή όμως κατανάλωση, μόλις 3,8 λτ./100χλμ. Χαμηλές είναι τέλος και οι εκπομπές ρύπων (94 γρ./χλμ.), κάτι που συνεπάγεται μηδενική επιβάρυνση από τα τέλη.
Το Pulsar εφαρμόζει κλασικές χάτσμπακ γραμμές, σε ένα 5θυρο αμάξωμα που υιοθετεί αρκετές λεπτομέρειες από τη νέα γενιά του Nissan Qashqai, όπως η «V-Shaped» γρίλια με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας, ενώ πίσω, τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά έρχονται και αυτά σχεδόν απευθείας από τον crossover «αδελφό». Το μοντέλο προσφέρεται με καλό εξοπλισμό, από τη βασική του έκδοση.

Opel Astra 1,6 CDTI 110 PS
Δύναμη και οικονομία χωρίς πρόστιμο
To Opel Astra εφοδιάζεται με τον 1,6 CDTI πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αντικαθιστά τον 1,7 CDTI και στην έκδοση με τους 110 ίππους, παρέχει στο Astra την πλέον χαμηλή κατανάλωση. Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ο πρώτος μιας νέας οικογένειας πετρελαιοκινητήρων της Opel και διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ με16βάλβιδη κυλινδροκεφαλή. Είναι ο καθαρότερος diesel στην ιστορία της Οpel, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, χάρη στην τεχνολογία BlueInjection SCR (Selective Catalytic Reduction), πληρώντας έτσι τις νέες και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. 
Έτσι κάνει διπλή οικονομία μιας και η μέση κατανάλωση είναι μόνο 3,7 λτ./100 χλμ., ενώ σε χαμηλά επίπεδα κυμαίνονται και οι εκπομπές CO2 (97 γρ./χλμ.), κάτι που σημαίνει ότι η έκδοση αυτή απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την ετήσια καταβολή τελών κυκλοφορίας, ενώ ο κυβισμός των 1,6 λτ είναι ακριβώς στο φορολογικό όριο,  έχοντας ένα απόλυτα λογικό τεκμήριο. 

SEAT Leon 1,4 TGI 110 PS
Θαυματουργή αεριοκίνηση
Ο κινητήρας διπλού καυσίμου του Leon 1,4 TGI, είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, με ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το Φυσικό Αέριο. 
Έχει μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με αρωγό το κοντό κιβωτίο 6 σχέσεων, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις με κατανάλωση… σκάνδαλο, μόνο 2,7 ευρώ/100 χλμ (0,77 ευρώ/κιλό)! Επιπλέον υπολογίστε, μηδέν τέλη κυκλοφορίας, χαμηλό τεκμήριο και έτσι με την οικονομία που θα απολαμβάνετε θα κάνετε και αποταμίευση. 

Toyota Auris 1,4 D-4D
Η επιτομή της οικονομίας
Το Auris σας επιτρέπει να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο όταν αρχίσουν οι φορολογικές δηλώσεις, μιας κι ο μικρός κυβισμός του diesel κινητήρα των 1,4 λίτρων, περνάει απαρατήρητος από το φορολογικό δόκανο, ενώ παράλληλα και προς όφελος του οδηγού του, αξιοποιεί την τεχνολογία D-4D, όντας εξαιρετικά πολιτισμένος, με γραμμική απόδοση ισχύος και ταυτόχρονα ήσυχη λειτουργία χωρίς κροτάλισμα. Οι 90 ίπποι του και τα 205 Nm ροπής σας ταξιδεύουν άνετα κι ακόμπιαστα, ενώ ταυτόχρονα οι εκπομπές ρύπων των μόλις 99 γρ./χλμ (της έκδοσης Eco – με Start&Stop) σας «ελευθερώνουν» από την ετήσια καταβολή τελών κυκλοφορίας. Ο 1.400αρης diesel συνεργάζεται αγόγγυστα με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση, που εκμεταλλεύεται ιδανικά την καμπύλη ροπής του κινητήρα. Το πακέτο κινητήρα-κιβωτίου, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, είτε στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, είτε σε δρόμο με στροφές, με το Auris να στρίβει με ταχύτητα, άνεση και ασφάλεια.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
NISSAN