Η Mazda δε θα δημιουργήσει μία πιο ισχυρή έκδοση του 3.

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Διαβάστηκε από 1803 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2019
 

Εντός των δυνατοτήτων της Mazda είναι η κατασκευή ενός «καυτού» 3, ωστόσο όπως φαίνεται η ιαπωνική φίρμα δεν πρόκειται να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο, εξηγώντας μάλιστα και τον λόγο.


Η Mazda έχει κερδίσει πολλούς επαίνους τα τελευταία χρόνια. Η σχεδιαστική γλώσσα, η εσωτερική εμφάνιση και το φινίρισμα, αλλά και οι επιδόσεις των μοντέλων της είναι στοιχεία τα οποία έχουν κερδίσει ένας μέρος του κοινού, ωστόσο η φίρμα δεν έχει καταπιαστεί με την έλευση ενός πιο ισχυρού μοντέλου, όπως το Mazdaspeed. Μάλιστα, αναφέρει πως είναι ικανή να κατασκευάσει ένα κινητήρα που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός «καυτού» 3, αλλά με δηλώσεις του ο επικεφαλής της παγκόσμιας ανάπτυξης και σχεδιασμού προϊόντων της Mazda, Hiroyuki Matsumoto υπογραμμίζει πως δε θα προβεί σε κάτι τέτοιο.
 
Σίγουρα η είδηση δεν ικανοποιεί τους φίλους της μάρκας που θα ήθελαν να δουν τον αντίπαλο των VW Golf GTI και Honda Civic Type R, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως το προηγούμενο πέρασμα του Mazdaspeed3 δεν στέφθηκε από επιτυχία.
 
Ένας ακόμα λόγος που δεν γίνεται μια τέτοια κίνηση, είναι η επιλογή της Mazda να επενδύσει το διαθέσιμο μπάτζετ σε νέες τεχνολογίες κινητήρων, όπως ο κινητήρας SkyActiv-X, αναπτύσσοντας επίσης υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία πιθανότατα θα της επιστρέψουν περισσότερο κέρδος απ ότι μία επένδυση σε ένα εξειδικευμένο όχημα επιδόσεων.
 
Τέλος, επειδή πάντα υπάρχει ελπίδα, αρκετοί υποστηρίζουν πως η Mazda (μέσω των εκπροσώπων της) προχωράει σε τέτοιες δηλώσεις για να μπορέσει να δουλέψει απερίσπαστη και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας πάνω σε ένα τέτοιο πρότζεκτ! Αν και φαντάζει δύσκολο, νομίζουμε πως όλοι θα ήθελαν να συνέβαινε κάτι τέτοιο.

Tags: MAZDA 3

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »