Η νέα γενιά της BMW Z4 (και της Toyota Supra) θα έχει το ίδιου τύπου πλαίσιο με τα i3/i8.

Κάτω από το μακρύ καπό των δύο μοντέλων θα βρίσκονται ισχυροί κινητήρες με χωρητικότητα από τα 2.000 κυβικά.

Nέα ΒΜW Z4 και Toyota Supra

Διαβάστηκε από 6525 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/8/2017
 

Η είδηση πως η επόμενη γενιά BMW Z4 εξελίσσεται μαζί με τη Toyota Supra είναι γνωστή εδώ και χρόνια. Ωστόσο, λίγα γνωρίζαμε μέχρι τώρα για τα τεχνικά τους στοιχεία. Πλέον, οι κατάσκοποί μας, μας μεταφέρουν φρέσκες εικόνες και πληροφορίες.

What is new
- Σε συνεργασία με την Toyota
- Κινητήρες από 2,0 λίτρα και 190 PS
- Στην παραγωγή το 2018
 
Η συνεργασία των BMW και Toyota πάνω στο project Z4/Z5 – Supra είναι γνωστή στο χώρο της αυτοκίνησης εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, μέχρι και σήμερα τα στοιχεία που είχαν διαρρεύσει ήταν καλά προφυλαγμένα. Φανταστείτε, πως ακόμα και για την ονομασία του cabrio της BMW οι απόψεις ήταν διφορούμενες. Aλλοι δηλαδή έλεγαν πως θα ονομάζεται Z4, και άλλοι Z5. Πάντως, να αποκαλύψουμε πως το όνομα δεν έχει «κλειδώσει», αλλά η ζυγαριά γέρνει προς το Ζ4.

Πάνω σε ανθρακονημάτινο πλαίσιο
Ας αφήσουμε όμως τα περί ονόματος και ας περάσουμε στα σημαντικά. Αρχικά, λοιπόν, να πούμε πως η νέα γενιά της BMW Z4 (και της Toyota Supra) θα έχει το ίδιου τύπου πλαίσιο με τα i3/i8, δηλαδή θα είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα  CFRP, ώστε να έχει χαμηλό βάρος και μέγιστη ακαμψία. Φήμες, μάλιστα, λένε πως το βάρος του οχήματος δεν θα υπερβαίνει τα 1.300 κιλά.

Επιστροφή στην υφασμάτινη οροφή
Περνώντας τώρα στην οροφή, κρατήστε πως η BMW θα επανέλθει στη λύση της υφασμάτινης οροφής, αντίθετα με τη σκληρή οροφή της προηγούμενης γενιάς. Ο λόγος φυσικά, είναι ώστε να κρατηθεί το βάρος πιο χαμηλά, αλλά δεν αποκλείουμε να έχει συμφωνηθεί κάτι τέτοιο μεταξύ των δύο εταιρειών, αφού η Toyota Supra θα διατίθεται αποκλειστικά ως κουπέ. Σε κάθε περίπτωση η ηχομόνωση της οροφής του γερμανικού κάμπριο θα είναι κορυφαία, ενώ το άνοιξε-κλείσε θα γίνεται με ταχύτητες έως και τα 50 χλμ./ώρα.
 
Εσωτερικό με BMW επιρροές
Επίσημη εικόνα από το εσωτερικό των δύο μοντέλων δεν υπάρχει, ο φωτογραφικός φακός όμως έχει συλλάβει την Toyota Supra πριν από ένα μήνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Από τις φωτογραφίες εκείνες, λοιπόν, μπορούμε πούμε ξεκάθαρα πως το εσωτερικό ακολουθεί τη γερμανική λογική της BMW, μιας και στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων, χαμηλά βρίσκεται ο γνώριμος περιστροφικός διακόπτης με λειτουργία αφής, ενώ τα χειριστήρια στο τιμόνι θυμίζουν αυτά της νέας 5άρας. Το αν, τώρα, θα έχει και σύστημα ελέγχου λειτουργιών με χειρονομίες δεν το γνωρίζουμε, ποντάρουμε όμως εύκολα σε αυτό…
 
Κινητήρες από τα 2.000 κυβικά
Κάτω από το μακρύ καπό των δύο μοντέλων θα βρίσκονται ισχυροί κινητήρες με χωρητικότητα από τα 2.000 κυβικά (ιπποδύναμη από τα 190 άλογα και πάνω). Αυτοί θα είναι τετρακύλινδροι (οι μεγαλύτερης χωρητικότητας θα είναι εξακύλινδροι) και θα προέρχονται κατά βάση από τα ράφια της BMW. Η συνδρομή της Toyota θα αφορά στην κορυφαία υβριδική έκδοση, για την οποία οι πληροφορίες είναι ακόμη «θαμπές». ¶λλοι έχουν μιλήσει για ιπποδύναμη κοντά στους 400 ίππους, άλλοι -οι πιο τρολ- έχουν κάνει λόγο ακόμη και 550 άλογα. Προς το παρόν, ας μείνουμε σε ιπποδυνάμεις κοντά στα 400 άλογα…
 
Και τετρακίνητες εκδόσεις
Η πληροφορία είναι ανεπιβεβαίωτη, όμως είναι αρκετά σίγουρη… Όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης των δύο μοντέλων, αυτή θα γίνεται με τον πίσω άξονα, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις και η υβριδική θα είναι τετρακίνητες. Όχι δεν θα έχουμε αντίστοιχη τετρακίνηση με αυτή που παρουσιάστηκε στην BMW M5 (σ.σ. εκεί μπορεί ο οδηγός αυτοβούλως να επιλέξει αν το μοντέλο θα είναι πισωκίνητο ή τετρακίνητο), καθώς κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στο προσανατολισμό και στο πλαίσιο των δύο μοντέλων.
 
Το 2018 η επίσημη πρώτη
Όπως αναφέραμε στον τίτλο του θέματος, ο καιρός γαρ εγγύς. Η παρουσίαση της BMW Ζ4 θα γίνει σύντομα (σ.σ. δεν στοιχηματίζουμε ωστόσο στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της  Φρανκφούρτης), ενώ το 2018 θα ξεκινήσει να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Μάλιστα, σημειώστε πως η παραγωγή των δύο μοντέλων έχει προγραμματιστεί να αρχίσει το 2018 στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Γκρατς της Αυστρίας.

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »