Η νέα γενιά της E-Class (W213) είναι το τελευταίο πόνημα των βελτιωτών της BRABUS και απευθύνεται σε όσους θέλουν περισσότερο από όσα προσφέρει το «μαμά» μοντέλο.

Ο 3λιτρος V6 της E 350d παίρνει το κιτ D6 S, που του προσθέτει 50 ίππους και 100 Nm ροπής. Έτσι, η πετρελαιοκίνητη E-Class Sedan αποδίδει 305 ίππους και 720 Nm, γεγονός που της επιτρέπει να κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ.

Παραπονεμένη δεν μένει ούτε η entry-level E 200, καθώς σε αυτήν τοποθετείται το κιτ B20, που ανεβάζει την απόδοση του 2λιτρου turbo κινητήρα βενζίνης στους 221 ίππους και στα 330 Nm.

Νέα E-Class by BRABUS

Διαβάστηκε από 3890 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2017
 

Η πορεία της BRABUS είναι συνυφασμένη εδώ και 40 χρόνια με τα μοντέλα της Mercedes-Benz. Τελευταίο πόνημα των Γερμανών βελτιωτών είναι η νέα γενιά της E-Class. Απολαύστε την…

H BRABUS «πειράζει» τα μοντέλα της Mercedes-Benz από το 1977 που ιδρύθηκε. Η νέα γενιά της E-Class (W213) είναι το τελευταίο πόνημα των βελτιωτών και απευθύνεται σε όσους θέλουν περισσότερο από όσα προσφέρει το «μαμά» μοντέλο.
 
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το νέο στιλιστικό πακέτο φέρνει νέο περίβλημα στους αεραγωγούς, αλλά και ένα μπροστά σπόιλερ. Πίσω υπάρχει μια διακριτική αεροτομή, ενώ στον προφυλακτήρα μπορεί να τοποθετηθεί διαχύτης και 4 απολήξεις της εξάτμισης.
 
Οι επιλογές σε τροχούς ξεκινούν από τις 18 και τελειώνουν στις 21 ίντσες, με τους τελευταίους να φέρουν ελαστικά 255/30 ZR21 μπροστά και 295/25 ZR21 πίσω των Yokohama, Continental ή Pirelli. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε σκληρότερα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ.
   
Ας πάμε, όμως, τώρα στο ζουμί του πράγματος, στην αναβάθμιση δηλαδή των κινητήρων. Ο 3λιτρος V6 της E 350 d παίρνει το κιτ D6 S, που του προσθέτει 50 ίππους και 100 Nm ροπής. Έτσι, η πετρελαιοκίνητη E-Class Sedan αποδίδει 305 ίππους και 720 Nm, γεγονός που της επιτρέπει να κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ. και να είναι πιο γρήγορη από την κανονική κατά 2/10 του δευτερολέπτου.
 
Η BRABUS έχει το κιτ D3, που δυναμώνει την E 220 d κατά 27 ίππους και 50 Nm, φτάνοντας την απόδοσή της στα 219 άλογα και στα 450 Nm ροπής. Παραπονεμένη δεν μένει ούτε η entry-level E 200, καθώς σε αυτήν τοποθετείται το κιτ B20, που ανεβάζει την απόδοση του 2λιτρου turbo κινητήρα βενζίνης στους 221 ίππους και στα 330 Nm.
 
Τέλος, αμέτρητες είναι οι επιλογές εξατομίκευσης του εσωτερικού, που περιλαμβάνουν δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, αλλά και ατσάλινα μαρσπιέ με φωτιζόμενο λογότυπο της BRABUS σε 64 χρώματα.

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »