Ο φακός «συνέλαβε» τη νέα Mercedes-AMG E 63 με το ελάχιστο δυνατό καμουφλάζ, δίνοντάς μας έτσι μια ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι το νέο μοντέλο των Γερμανών.

Η νέα Mercedes-AMG E 63 θα διαθέτει 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που στην «απλή» έκδοση θα αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση «S» θα βγάζει 612 άλογα και 850 Nm ροπής.

Φέροντας 9άρι αυτόματο κιβώτιο, η «απλή» Mercedes-AMG E 63 θέλει 3,7 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και η S μόλις 3,5 δλ. Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Νέα Mercedes-AMG E 63

Διαβάστηκε από 4700 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2016
 

Η νέα Mercedes-AMG E 63 «συνελήφθη» με το ελάχιστο καμουφλάζ, να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης. Αναμένεται με το 4λιτρο twin-turbo V8 μοτέρ, με απόδοση 571 ίππων στην «απλή» έκδοση και 612 στην «S».

Η νέα μάχη στα «καυτά» μεγάλα και πολυτελή sedan ετοιμάζεται, καθώς η νέα γενιά της Mercedes-AMG E 63 συνεχίζει τις δοκιμές της, ενώ και οι Βαυαροί δουλεύουν πάνω στη νέα BMW M5, η οποία θα στηριχθεί στην καινούργια Σειρά 5.
 
Μάλιστα, ο φακός «συνέλαβε» τη νέα Mercedes-AMG E 63 με το ελάχιστο δυνατό καμουφλάζ, δίνοντάς μας έτσι μια ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι το νέο μοντέλο των Γερμανών, το οποίο θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητο και θα προσφέρεται τόσο σε sedan όσο και σε Estate έκδοση.
 
Μέσω μιας παλαιότερης διαρροής, ξέρουμε πως η νέα Mercedes-AMG E 63 θα είναι ισχυρότερη από όσο αρχικά νομίζαμε, καθώς ο 4λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας της, στην «απλή» έκδοση θα αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση «S» θα βγάζει 612 άλογα και 850 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο, με την απλή έκδοση να θέλει 3,7 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και την S μόλις 3,5 δλ. Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
 
Τέλος, σύμφωνα με το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, η νέα Mercedes-AMG E 63 θα είναι «πραγματικά γρήγορη και θα διαθέτει drift mode», ενώ το σύστημα τετρακίνησης θα μπορεί να στείλει το 100% της ροπής του V8 κινητήρα στον πίσω άξονα.

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »