Νέες BMW X5 M & X6 M (+video)

12.395 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/10/2019

Η BMW πιστή στο ραντεβού της με τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων παρουσίασε επίσημα τις νέες X5 M και X6 M που έχουν ξανά στο δυναμικό τους την έκδοση Competition και αποδίδουν έως και 625 ίππους.


Ο επίσημος βελτιωτικός οίκος M GmbH της βαυαρικής φίρμας έχει ξεκινήσει να αφήνει τα διαπιστευτήριά του από το 1985 και τα τελευταία δημιουργήματά του είναι οι νέες Χ5 Μ και Χ6 Μ που βασίζονται στην τρίτη γενιά των μοντέλων. Αμφότερα τα «καυτά» μοντέλα κρύβουν κάτω από το μυώδες καπό τους μια εξελιγμένη εκδοχή του M TwinPower Turbo V8 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 4,4 λτ. που κινούσε και την προηγούμενη γενιά, όμως πλέον αποδίδει 600 άλογα (+25 άλογα) και 750 Nm ροπής (ίδια ροπή με πριν), ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται με το 8τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο με σύστημα Drivelogic που στέλνει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive, το οποίο φέρει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη που επιτρέπει την πλήρως μεταβαλλόμενη κατανομή της κίνησης ανάμεσα στους δύο άξονες και παράλληλα με τη βοήθεια του ενεργού διαφορικού δια χειρός «Μ». Όσον αφορά στο Drivelogic, να πούμε πως ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά για τις αλλαγές των σχέσεων μέσω ενός συνονόματου κουμπιού στον επιλογέα.

Εκρηκτικές είναι οι επιδόσεις, καθώς οι X5 M και X6 M μήκους 4.938 χλστ. και 4.941 χλστ., αντίστοιχα, χρειάζονται μόλις 3,9 δλ. για να φτάσουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (σ.σ προαιρετικά στα 290 χλμ./ώρα με το πακέτο M Driver). Την ίδια ώρα, η BMW «υπόσχεται» κατανάλωση 12,7 λτ./100 χλμ., ενώ αν θέλετε να ξέρετε πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνετε, υπολογίστε πως οι εκπομπές CO2 είναι της τάξης των 289 γρ./χλμ.

Για εκείνους που θέλουν κάτι ισχυρότερο, υπάρχουν και οι εκδόσεις Competition για τα δύο βαυαρικά μοντέλα που προσφέρουν επιπλέον 25 άλογα και 10 Nm ροπής, φτάνοντας στους 625 ίππους και 750 Nm, κάτι που σε καθαρούς αριθμούς μεταφράζεται σε μείωση του 0-100 χλμ./ώρα στα 3,8 δλ..

Πλήρεις ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι οι νέες X5 M και X6 M, όπως το σύστημα ευστάθειας Dynamic Stability Control (DSC), το σύστημα ελέγχου πέδησης σε στροφή (CBC), το M Dynamic mode κ.α.. Η ανάρτηση, πάλι, αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός, ενώ φέρει αυτό-προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Όσον αφορά στο σύστημα διεύθυνσης είναι τεχνολογίας M Servotronic, ενώ προέκταση αυτού είναι οι τροχοί είναι 21 ιντσών και φέρουν ελαστικά διάστασης 295/35 μπροστά και 315/35 πίσω (οι Competition έχουν 22άρες ζάντες πίσω με μικρότερο προφίλ ελαστικού).

Εμφανισιακά, τώρα, πέραν των σημάτων «Μ», οι νέες X5 M και X6 M ξεχωρίζουν μέσω των φαρδύτερων προφυλακτήρων και των πιο έντονων νευρώσεων στο σύνολο του αμαξώματος. Ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο αεροδυναμικός διαχύτης με τις 4 απολήξεις της εξάτμισης. Τονισμένοι είναι οι θόλοι των τροχών πίσω από τους οποίους συναντούμε τα χαρακστηριστικά βράγχια, οι καθρέπτες είναι διαφορετικοί, ενώ τα δύο κορυφαία μοντέλα της BMW διαθέτουν τρεις αποκλειστικές αποχρώσεις, μεταξύ των οποίων και η πρωτοεμφανιζόμενη Urban Green metallic.

Τέλος, στο εσωτερικό, υπάρχει πληθώρα από «Μ» πινελιές, σπορ καθίσματα, ανθρακονήματα στο ταμπλό, επένδυσεις Alcantara όπως επίσης και δερμάτινο σαλόνι σε μπεζ ή μαύρο χρώμα, που διατηρούν τα επίπεδα πολυτέλειας σε υψηλό βαθμό. Κλείνοντας, σημειώνουμε πως η διάθεση των νέων X5 M και X6 M αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2020.

28 διαθέσιμα άρθρα για BMW  X5