Η Mercedes-Benz συνεχίζει τον «ηλεκτρισμό» των μοντέλων της παρουσιάζοντας επίσημα τις plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου της E-Class.

H E300de, εξοπλίζεται από έναν τούρμπο ντίζελ κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων

Αντικαθιστώντας το προηγούμενο μοντέλο E350e, η E300e χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων 211 ίππων

Kαι στις δύο εκδόσεις υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης είναι το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-Tronic.

Νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις της E-Class

Διαβάστηκε από 2138 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2018
 

Η Mercedes-Benz συνεχίζει τον «ηλεκτρισμό» των μοντέλων της παρουσιάζοντας επίσημα τις plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου της E-Class.

Λίγες ώρες μετά την plug-in υβριδική ντίζελ έκδοση της C-Class και την plug-in υβριδική έκδοση της Mercedes S-Class, έκαναν την εμφάνισή τους οι αντίστοιχες εκδόσεις της E-Class, με τη γερμανική φίρμα να παρουσιάζει τις Mercedes E300e και E300de.
 
Αντικαθιστώντας το προηγούμενο μοντέλο E350e, η E300e χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων 211 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων που αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία 13.5kWh. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής ανέρχεται στη συνδυαστική ισχύ των 320 ίππων και 700 Nm ροπής. Έτσι η E300e αναγορεύεται ταχύτερη από τον προκάτοχό της κάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα με την μέγιστη ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα.
Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι πως το εύρος οδήγησης αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια βρίσκεται πλέον στα 50 χιλιόμετρα από τα 33 της E350e.
 
Περνώντας στην E300de, εξοπλίζεται από έναν τούρμπο ντίζελ κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων με ισχύ 194 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 122 ίππων που θα αντλεί ενέργεια από το πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 13,5 kWh οι οποίες φορτίζουν σε περίπου 5 ώρες σε οικιακή πρίζα. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συνόλου ορίζεται στα 306 άλογα με την ροπή να «γράφει» 700 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται μέσα σε 5,9 δευτερόλεπτα και το ηλεκτρικό εύρος κίνησης φτάνει τα 54 χιλιόμετρα.
 
Τέλος να αναφέρουμε πως και στις δύο εκδόσεις υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης είναι το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-Tronic της γερμανικής premium φίρμας το οποίο παρέχει 440 Nm ροπής άμεσα από την εκκίνηση. 

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Το Nissan LEAF δια χειρός Autech

Στα σκαριά πιο πολυτελής έκδοση του Audi A8

Πόσο κοστίζει η νέα Mercedes EQC στην Ελλάδα;

Στο Ring η Porsche 718 Boxster Spyder (+vid)

Eπίσημο: Tέλος το Αudi TT

Έτοιμο για Safari το Audi TT

Nissan GT-R με μοναδική καμπίνα

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »