Θα εφοδιάζεται με τον γνωστό 5,2 λίτρων V10 που παράγει ισχύ 540 ίππων αλλά και με το πιο «ενισχυμένο» πακέτο V10 Plus, με την ισχύ να ανεβαίνει στα 610 άλογα.

    Κινητήρας και επιδόσεις

    8.217 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2016)

    Στον τομέα των κινητήριων συνόλων του μοντέλου, δεν υπάρχει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Θα εφοδιάζεται με τον γνωστό 5,2 λίτρων V10 που παράγει ισχύ 540 ίππων, αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πάρουν και το πιο «ενισχυμένο» πακέτο V10 Plus, με την ισχύ να ανεβαίνει στα 610 άλογα, διαθέσιμο προς το τέλος του 2016. Το σύστημα της μετάδοσης παραμένει επίσης το ίδιο. Έτσι έχουμε και πάλι ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους 4 τροχούς. Όποιος όμως έχει λίγη υπομονή μέχρι το 2018, θα είναι διαθέσιμο και με έναν νέο twin-turbo 6 κυλίνδρων σε διάταξη V κινητήρα, όπως έχει εξαγγείλει η Audi. 


    Από επιδόσεις, η Audi έχει ανακοινώσει 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και τελική που αγγίζει 318 χλμ/ώρα, μόλις 0,1 δλ πιο αργό από το «αδερφάκι» του coupe. Βέβαια το R8 coupe είναι και 158 κιλά ελαφρύτερό του.

    Βελτιώσεις έχει δεχθεί και στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου, με μείωση των εκπομπών ρύπων, όπως σύστημα απενεργοποίησης κάποιων κυλίνδρων σε χαμηλό φορτίο λειτουργίας, επιτυγχάνοντας μείωση της τάξης του 10% σε μικτό κύκλο χρήσης, με 277 γρ/χλμ CO2. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    BRIDGESTONE TURANZA 6
    test center