Η νέα γενιά του C-RV έρχεται με ένα μόνο μοτέρ 1.500 κυβικών με τούρμπο και κοντά 200 άλογα.

Νέο Honda C-RV με 1500άρι τούρμπο

Διαβάστηκε από 6595 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/10/2018
 

Νέο Honda C-RV με 1500άρι τούρμπο μοτέρ: Μπορεί να κερδίσει πάλι τη μάχη των μεσαίων SUV; Τι το κάνει καλύτερο από το προηγούμενο;

Η νέα γενιά του C-RV έρχεται με ένα μόνο μοτέρ 1.500 κυβικών με τούρμπο και κοντά 200 άλογα. Είναι όμως αυτή η φορολογικά έξυπνη κίνηση, η κίνηση που θα ξαναβάλει το μεσαίο SUV της Honda και πάλι στα πράγματα;
 
Το CR-V ήταν πάντοτε το μοντέλο που θα ήθελες να αγοράσεις αλλά δεν αγόραζες γιατί κάτι έβρισκες στραβό. Με πρώτο πρόβλημα, ανέκαθεν, τον κυβισμό, αφού τα 2λιτρα είναι απαγορευμένος, ή μάλλον πολύ ακριβός καρπός στην Ελλάδα, από κει και πέρα οι «φήμες» ότι δεν είναι ικανό εκτός δρόμου αναχαίτισαν λίγο την εμπορικότητα του μοντέλου. Τουλάχιστον μέχρι να το πάρουμε απόφαση πως η τετρακίνηση στα SUV δεν είναι απαραίτητη.
 
Η Honda ήταν μπροστά και σε αυτό το κομμάτι. Με έμφαση στην αποδοτικότητα και την ποιότητα μετακίνησης, τα μοτέρ της ήταν ήσυχα, δυνατά και οικονομικά, η τετρακίνηση υπαρκτή αλλά όχι ενεργοβόρα (και άρα όχι ιδιαίτερα ικανή στα δύσκολα) και οι χώροι απίστευτοι.
 
Το νέο CR-V δεν διαφέρει σε αυτούς τους τομείς. Κάνει μερικές παραχωρήσεις σε χώρους για να μπει λίγο πιο κάτω σε διαστάσεις και παρότι χάνει ελάχιστα σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, δεν μιλάμε για τεράστια διαφορά.
 
Από κει και πέρα η σχεδίαση είναι εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς, πιο όμορφη, πιο λειτουργική και πιο «αμερικανική», ενώ η έμφαση παραμένει στην ποιότητα μετακίνησης, με μια απολαυστική ανάρτηση, άψογη κύλιση και μια καμπίνα στο άνω άκρο της κατηγορίας σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών και κατασκευής.
 
Το ζουμί όμως είναι το μοτέρ. Το ντίζελ πέθανε, και έτσι η Honda πάει μόνο με έναν βενζινοκινητήρα τούρμπο, σε 2 εκδόσεις με 173 (χειροκίνητο) και 193 (αυτόματο) άλογα από 1.500 κυβικά, ενώ αργότερα θα έρθει και ένα υβριδικό σύνολο. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το μοτέρ δένει καλά, κάνει το CR-V σβέλτο και ήσυχο, και με την κίνηση μόνο εμπρός θα το βάλει για τα καλά στη μάχη της αγοράς, με την τιμή του να ξεκινά από 33.650 ευρώ στην βασική έκδοση.
 
Βλέπεις ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός, τόσο από τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά και τα άλλα 7θέσια (όπως και το ίδιο) όπως το X-Trail ή το 5008, αλλά και τα λίγο μικρότερα, όπως το Qashqai, Karoq και το 3008.
 
Εσείς τι λέτε; Θα επιστρέψετε στη Honda τώρα που τα κυβικά είναι επιτέλους φορολογικά βιώσιμα; Πως βλέπετε το νέο CR-V και τι είναι αυτό που σας αρέσει περισσότερο και τι μπορεί να σας κρατάει πίσω; Τι λέτε;

Tags: HONDA CR-V
 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Με ίδια μηχανικά, C5 Aircross, Grandland X ή 3008;

BMW 118i VS Mercedes-Benz A 180

Eπίσημο: Ford Mach-E το όνομα του ηλεκτρικού crossover

H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;

Ρετούς για το Volvo S90

H Ford Mustang Electric;

Νέος πρωταθλητής με 99% στο EuroNCAP (+vid)

Η Mercedes-AMG E63 δοκιμάζεται στο Ring

Έρχεται ισχυρή diesel BMW Σειρά 3 Touring;

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

περισσότερα »