Η νέα γενιά του C-RV έρχεται με ένα μόνο μοτέρ 1.500 κυβικών με τούρμπο και κοντά 200 άλογα.

Νέο Honda C-RV με 1500άρι τούρμπο

Διαβάστηκε από 6295 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/10/2018
 

Νέο Honda C-RV με 1500άρι τούρμπο μοτέρ: Μπορεί να κερδίσει πάλι τη μάχη των μεσαίων SUV; Τι το κάνει καλύτερο από το προηγούμενο;

Η νέα γενιά του C-RV έρχεται με ένα μόνο μοτέρ 1.500 κυβικών με τούρμπο και κοντά 200 άλογα. Είναι όμως αυτή η φορολογικά έξυπνη κίνηση, η κίνηση που θα ξαναβάλει το μεσαίο SUV της Honda και πάλι στα πράγματα;
 
Το CR-V ήταν πάντοτε το μοντέλο που θα ήθελες να αγοράσεις αλλά δεν αγόραζες γιατί κάτι έβρισκες στραβό. Με πρώτο πρόβλημα, ανέκαθεν, τον κυβισμό, αφού τα 2λιτρα είναι απαγορευμένος, ή μάλλον πολύ ακριβός καρπός στην Ελλάδα, από κει και πέρα οι «φήμες» ότι δεν είναι ικανό εκτός δρόμου αναχαίτισαν λίγο την εμπορικότητα του μοντέλου. Τουλάχιστον μέχρι να το πάρουμε απόφαση πως η τετρακίνηση στα SUV δεν είναι απαραίτητη.
 
Η Honda ήταν μπροστά και σε αυτό το κομμάτι. Με έμφαση στην αποδοτικότητα και την ποιότητα μετακίνησης, τα μοτέρ της ήταν ήσυχα, δυνατά και οικονομικά, η τετρακίνηση υπαρκτή αλλά όχι ενεργοβόρα (και άρα όχι ιδιαίτερα ικανή στα δύσκολα) και οι χώροι απίστευτοι.
 
Το νέο CR-V δεν διαφέρει σε αυτούς τους τομείς. Κάνει μερικές παραχωρήσεις σε χώρους για να μπει λίγο πιο κάτω σε διαστάσεις και παρότι χάνει ελάχιστα σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, δεν μιλάμε για τεράστια διαφορά.
 
Από κει και πέρα η σχεδίαση είναι εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς, πιο όμορφη, πιο λειτουργική και πιο «αμερικανική», ενώ η έμφαση παραμένει στην ποιότητα μετακίνησης, με μια απολαυστική ανάρτηση, άψογη κύλιση και μια καμπίνα στο άνω άκρο της κατηγορίας σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών και κατασκευής.
 
Το ζουμί όμως είναι το μοτέρ. Το ντίζελ πέθανε, και έτσι η Honda πάει μόνο με έναν βενζινοκινητήρα τούρμπο, σε 2 εκδόσεις με 173 (χειροκίνητο) και 193 (αυτόματο) άλογα από 1.500 κυβικά, ενώ αργότερα θα έρθει και ένα υβριδικό σύνολο. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το μοτέρ δένει καλά, κάνει το CR-V σβέλτο και ήσυχο, και με την κίνηση μόνο εμπρός θα το βάλει για τα καλά στη μάχη της αγοράς, με την τιμή του να ξεκινά από 33.650 ευρώ στην βασική έκδοση.
 
Βλέπεις ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός, τόσο από τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά και τα άλλα 7θέσια (όπως και το ίδιο) όπως το X-Trail ή το 5008, αλλά και τα λίγο μικρότερα, όπως το Qashqai, Karoq και το 3008.
 
Εσείς τι λέτε; Θα επιστρέψετε στη Honda τώρα που τα κυβικά είναι επιτέλους φορολογικά βιώσιμα; Πως βλέπετε το νέο CR-V και τι είναι αυτό που σας αρέσει περισσότερο και τι μπορεί να σας κρατάει πίσω; Τι λέτε;

Tags: HONDA CR-V
 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

«Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »