Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και ο ψευδοδιαχύτης τον οποίο πλαισιώνουν.

Αισθητικά, η επερχόμενη «καυτή» έκδοση του 3008 αναμένεται να έχει πλήθος σχεδιαστικών επιρροών και δανείων από το 308 GTi, με την χαρακτηριστική διχρωμία του αμαξώματος σε μπλε-μαύρο να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Khalil Bouguerra φρόντισε να δημιουργήσει το Peugeot 3008 GTi τόσο σε διχρωμία μπλε-μαύρου, αλλά και σε έντονο κόκκινο με μαύρο.

Οι 19άρες ζάντες φιλοξενούν στο εσωτερικό τους μεγάλα δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες.

Νέο Peugeot 3008 GTi;

26.474 Επισκέψεις στο άρθρο (15/8/2018)

Οι φήμες για τον ερχομό της ισχυρής GTi έκδοσης του Peugeot 3008 φουντώνουν ολοένα και περισσότερο, δίνοντας σε ανεξάρτητους σχεδιαστές έμπνευση για… παιχνίδι.

Τους τελευταίους μήνες έχει σχηματιστεί έντονη φημολογία για το λανσάρισμα μιας ισχυρής έκδοσης του 3008, που θα βάλει το SUV της Peugeot για πρώτη φορά στις τάξεις των GTi μοντέλων της φίρμας. Επιπλέον, σημειώνουμε πως αυτές οι πληροφορίες έχουν επιβεβαιωθεί στο παρελθόν δια μέσου του επικεφαλή τμήματος εξέλιξης, Laurent Blanchet, ο οποίος συγκεκριμένα είχε δηλώσει πως η μάρκα έχει θέσει στα άμεσα σχέδια της τον εμπλουτισμό της γκάμας των μοντέλων της, με GT, GT Line και GTi εκδόσεις.

Σήμερα, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας νέες πληροφορίες, που αναφέρουν ότι η Peugeot ενδιαφέρεται σε μεγάλο βαθμό για την ένταξη του 3008 στην οικογένεια των GTi. Υπενθυμίζουμε πως αυτή τη στιγμή στην κορυφή της γκάμας του γαλλικού SUV βρίσκεται η GT έκδοση με τον 2-λιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και τιμή που ξεκινά από τις 46.000 ευρώ στην ελληνική αγορά.
 

Αισθητικά, η επερχόμενη «καυτή» έκδοση του 3008 αναμένεται να έχει πλήθος σχεδιαστικών επιρροών και δανείων από το 308 GTi, αλλά και το 308 R Hybrid, με την χαρακτηριστική διχρωμία του αμαξώματος σε κόκκινο-μαύρο ή μπλε-μαύρο να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, όπως φαίνεται και στις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του ανεξάρτητου σχεδιαστή Khalil Bouguerra. Επίσης, οι πανέμορφοι τροχοί των 19 ιντσών –ίδιοι με εκείνους του 308 GTi- οι μεγάλοι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα εμπρός, το καπό με τις μυώδεις καμπύλες, ο ψευδοδιαχύτης πίσω, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και οι κόκκινες δαγκάνες των θεόρατων δισκόφρενων συνθέτουν την σπορ εικόνα του μοντέλου.

Όσον αφορά στην κινητήριο δύναμη του ισχυρού SUV κυριαρχούν δύο σενάρια. Το πρώτο θέλει την Peugeot να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον THP turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με 272 άλογα και 330 Nm ροπής, που συναντούμε κάτω από το καπό του 308 GTi, ενώ πληροφορίες από το γαλλικό στρατόπεδο αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας του ίδιου βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, με το plug-in υβριδικό σύνολο να αποδίδει περισσότερους από 300 ίππους. Μάλιστα, το δεύτερο σενάριο υποστηρίζεται από παλιότερες δηλώσεις του κ. Blanchet όπου είχε αναφέρει «Μπορώ να σας πω ότι αυτή η έκδοση θα είναι συνδυασμός υβριδικού συστήματος που φορτίζει από την πρίζα με θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ. Η συνολική ισχύς αυτών των δύο συστημάτων θα είναι, λίγο-πολύ, 300 ίπποι».

Τέλος, για την επερχόμενη «καυτή» έκδοση του γαλλικού SUV θεωρείται δεδομένο πως θα εξοπλίζεται με σπορ σύστημα ανάρτησης, που θα μειώνει σε μεγάλο βαθμό την απόστασή του από το έδαφος, ενώ δεν αποκλείεται να εξοπλίζεται και με τεχνολογίες από το 308 R Hydrid των 500 ίππων. Σημειώνουμε δε, πως δεν πρόκειται να δούμε το ισχυρό Peugeot 3008 GTi πριν το 2019.

peugeot
skoda