H Volvo ανακοινώνει διαστάσεις 4.761 χλστ. μήκος, 1.850 χλστ. πλάτος, 1.431 χλστ. ύψος με μεταξόνιο 2,872 χλστ.

Το μοντέλο υιοθετεί πολλά από τα κοφτά σχεδιαστικά στοιχεία που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.

H Volvo ανακοινώνει διαστάσεις 4.761 χλστ. μήκος, 1.850 χλστ. πλάτος, 1.431 χλστ. ύψος με μεταξόνιο 2,872 χλστ.

Το μοντέλο υιοθετεί πολλά από τα κοφτά σχεδιαστικά στοιχεία που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.

Ο εσωτερικός διάκοσμος κινείται και αυτός στα πρότυπα της νέας γκάμας των μοντέλων Volvo.

Νέο Volvo S60

12.091 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2018)

Η Volvo μόλις παρουσίασε το νέο S60 σεντάν το οποίο και θα διαθέσει μόνο σε βενζίνη και σε δύο υβριδικές εκδόσεις. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η έκδοση Polestar Engineered. Δείτε το αναλυτικά.

Mετά από μια σειρά teaser εικόνων και video, η Volvo παρουσίασε το νέο S60 σεντάν, το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που θα κατασκευαστεί σε αμερικάνικο έδαφος. Στο πεδίο των διαστάσεων η Volvo ανακοινώνει 4.761 χλστ. μήκος, 1.850 χλστ. πλάτος και 1.431 χλστ. ύψος, με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 2.872 χλστ., όντας μεγαλύτερο προς πάσα κατεύθυνση, αλλά πιο χαμηλό, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Εμφανισιακά, η τρίτη γενιά του S60 υιοθετεί πολλά από τα αιχμηρά σχεδιαστικά στοιχεία που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας. Στον πρόβολο, η πρώτη ματιά πέφτει στη μαύρη γρίλια η οποία φιλοξενεί το έμβλημα της μάρκας, στα λεπτά LED φωτιστικά σώματα σε σχήμα Τ αλλά και στον αρκετά σπορτίφ νέο προφυλακτήρα στον οποίο η μάρκα έχει τοποθετήσει χαμηλά μικρά φώτα ομίχλης. Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβουν τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα σε σχήμα C, μέρος των οποίων εδράζει στην πόρτα του χώρου αποσκευών, αλλά και ο νέος μυώδης προφυλακτήρας που πλαισιώνεται από δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
 

Περνώντας στην καμπίνα του νέου S60, o εσωτερικός διάκοσμος κινείται και αυτός στα πρότυπα της γκάμας των μοντέλων της Volvo . Πιο συγκεκριμένα, το ταμπλό χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας (σ.σ. θυμίζει εν πολλοίς tablet σε όρθια θέση), με τη διάταξη να είναι γνώριμη όσον αφορά στους αεραγωγούς και τα πλήκτρα για τον χειρισμό κάποιων βασικών λειτουργιών. Πέραν αυτού, το S60 εφοδιάζεται με το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι της φίρμας, πίσω από το εδράζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που συναντούμε και στα XC40 και XC60.

Βάση για το νέο σεντάν της Volvo αποτελεί η Scalable Product Architecture (SPA) πλατφόρμα πάνω στην οποία έχουν «χτιστεί» μεταξύ άλλων και τα XC60, XC90 και V60, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως μοιράζεται τα ίδια συστήματα τεχνολογίας και infotainment με το νέο V60 που οδηγήσαμε πρόσφατα. Κάποια από τα συστήματα αυτά είναι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση κινδύνου, εφαρμογές Αpple CarPlay και Android Auto, City Safety και Cross Traffic Alert (προαιρετικά), κ.α

Τέλος, όσον αφορά στα  μηχανικά σύνολα η γκάμα αποτελείται από τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. σε τέσσερις εκδοχές με διαφορετική απόδοση. H πρώτη επιλογή, η οποία ονομάζεται Τ5 από τη Volvo, αποδίδει 250 ίππους με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ η δεύτερη Τ6 φτάνει σε ιπποδύναμη τα 310 άλογα με σύστημα τετρακίνησης. Οι υπόλοιπες δύο είναι υβριδικές και εξοπλίζονται με μια μπαταρία 10,8 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Πρόκειται για το Τ6 υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποδίδει 340 ίππους και την ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του (Τ8) που αποδίδει συνολικά 400 άλογα. Στην κορυφή της γκάμας πάντως θα τοποθετηθεί η έκδοση Polestar Engineered που θα εξοπλίζεται με Τ8 υβριδικό σύνολο που προαναφέραμε αλλά η συνολική του υπποδύναμη θα είναι 415 άλογα.
 

NEO TRAFIC
skoda