Η Litchfield θεωρεί πως με το LM1 RS GT-R μπορεί να νικήσει την επίδοση των 6 λεπτών και 47,3 δλ. που χρειάστηκε η Porsche 911 GT2 RS για να διανύσει τα 20,6 χλμ. του Ring.

Το σύνολο των αλλαγών ανεβάζουν την απόδοση του V6 twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, στους 1.100 ίππους και στα 1.085 Nm ροπής.

Προκειμένου το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο για την Πράσινη Κόλαση, η Litchfield τοποθέτησε ανάρτηση της Ohlins, αλλά και ένα νέο carbon αμάξωμα, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να μεγιστοποιείται η κάθετη δύναμη.

Οι τροποποιήσεις του GT-R ξεκινούν από τις τουρμπίνες της BorgWarner που προέρχονται από αγωνιστικό όχημα IndyCar.

Nissan GT-R 1.100 ίππων

3.777 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2017)

Το ρεκόρ της Porsche 911 GT2 RS στην πίστα του Nurburgring, θέλει να σπάσει ένα βελτιωμένο Nissan GT-R από το βρετανικό οίκο Litchfield. Έχει βέβαια και 1.100 ίππους για να το βοηθήσουν…

Ένας βρετανικός οίκος βελτίωσης θεωρεί πως η δική του εκδοχή στο Nissan GT-R, μπορεί να επιτύχει καλύτερο χρόνο στην πίστα του Nurburgring από την Porsche 911 GT2 RS, η οποία εδώ και λίγο καιρό αποτελεί το ταχύτερο πισωκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής στην περίφημη πίστα.
 
Λόγος γίνεται για τους βελτιωτές της Litchfield και το αυτοκίνητό τους, το LM1 RS GT-R, ένας «σφαγέας» supercar που σχεδιάστηκε για να αποτελεί το απόλυτο GT-R στην πίστα. Η Litchfield, λοιπόν, θεωρεί πως μπορεί να νικήσει την επίδοση των 6 λεπτών και 47,3 δλ. που χρειάστηκε η Porsche για να διανύσει τα 20,6 χλμ. του Ring.
   
Οι τροποποιήσεις του εν λόγω GT-R ξεκινούν από τις τουρμπίνες της BorgWarner που προέρχονται από αγωνιστικό όχημα IndyCar. Φυσικά «χαμός» έχει γίνει και στα «σπλάχνα» του V6 twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, όπου έχουν τοποθετηθεί νέα μέρη, με το σύνολο των αλλαγών να ανεβάζουν την απόδοση του συνόλου στους 1.100 ίππους και στα 1.085 Nm ροπής.
 
Προκειμένου το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο για την Πράσινη Κόλαση, η Litchfield τοποθέτησε ανάρτηση της Ohlins, αλλά και ένα νέο carbon αμάξωμα, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να μεγιστοποιείται η κάθετη δύναμη. Συγκεκριμένα, το LM1 RS GT-R διαθέτει το επίπεδο πάτωμα και αεροδυναμικά μέρη από το αγωνιστικό NISMO GT-R GT3. Υπενθυμίζουμε, πως το ταχύτερο ως τώρα Nissan GT-R «δρόμου» στο Nurburgring, είναι το NISMO GT-R με χρόνο 7 λεπτών και 8 δλ.

Toyota
test center