5 φωτογραφίες »

Παραπλήσιες επιδόσεις, μικρή διαφορά στην αυτονομία

51.388 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2020)

Οι ηλεκτροκινητήρες που εφοδιάζουν τα δύο μοντέλα είναι σταθερού μαγνήτη με αυτόν του LEAF να αποδίδει 150 ίππους και 320 Nm ροπής ενώ του Corsa-e αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Στην πράξη και οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν καλές επιδόσεις στα άνω των 1.500 κιλών αμαξώματα των μοντέλων με αυτές μάλιστα να είναι παραπλήσιες σε όλες τις μετρήσεις. Η ουσιαστική διαφορά όμως πηγάζει από τον συνδυασμό του Corsa-e με μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh με το LEAF να διαθέτει μπαταρίες 40 kWh με αποτέλεσμα το μικρότερο Corsa να προσφέρει ελαφρώς μεγαλύτερη αυτονομία. Και τα δύο μοντέλα προορίζονται φυσικά για αστικές μετακινήσεις με το Corsa-e να μπορεί να διανύσει 337 χλμ. θεωρητικά (305 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής μας) ενώ το LEAF προσφέρει αυτονομία 270 χλμ., τα οποία επαρκούν για τον συνειδητοποιημένο χρήστη ενός ηλεκτρικού οχήματος, ο οποίος βάζει τη βραδινή φόρτιση στο πρόγραμμά του. Ο χρόνος φόρτισης πάντως και των δύο από wallbox 7,4 kW  ανέρχεται στις 7 μιση ώρες ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση ανέρχεται στις 15,8 kWh/100 χλμ. στο LEAF και στις 15,4 kWh/100 χλμ. στο Corsa-e σε μεικτές συνθήκες.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
Hyundai