Με τον 2λιτρο diesel της BMW κινείσαι σβέλτα, όμως η κατανάλωση δεν υπερβαίνει με τίποτα τα 7,9 λτ./100 χλμ.

Ο βενζινοκινητήρας της Mercedes-Benz E 250 δουλεύει σαν diesel, αφού τα 350 Nm μέγιστης ροπής του είναι διαθέσιμα από τις 1.200 σ.α.λ.!

Κινητήρες-επιδόσεις: Diesel vs βενζίνη σημειώσατε Χ

55.893 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2014)

Θα έλεγε κανείς ότι συγκρίνοντας τους κινητήρες των δύο μοντέλων της δοκιμής, είναι σαν να συγκρίνει μήλα με πορτοκάλια, αφού o μεν είναι diesel (BMW 520d), o δε βενζίνης (E 250). Ωστόσο, με μια πιο προσεκτική ματιά και οι δύο έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους. 

Πρώτα από όλα είναι 2.000 κυβικών. Επίσης, είναι οι μικρότεροι σε κυβισμό που μπορεί να επιλέξεις ανά καύσιμο για κάθε μάρκα (ως πετρελαιοκίνητη η E-Class ξεκινά από τα 2,2 λτ.). Στη συνέχεια, έχουν αντίστοιχα τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις. Πάρτε για παράδειγμα τόσο το 0-100 χλμ./ώρα, όσο και την ροπή (380-350 Nm). Μάλιστα, ενώ θα περίμενες τον diesel να τραβάει από πιο χαμηλά, ο βενζινοκινητήρας της E-Class αποδίδει τα 350 Nm ροπής στις 1.200 σ.α.λ. (!), έχοντας ταυτόχρονα περισσότερη  ιπποδύναμη (211 vs 184 PS), μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος, πιο βελούδινη λειτουργία και σε γενικές γραμμές πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά λειτουργίας. Από την άλλη, ο κινητήρας της πιο σπορτίφ οδηγικά στημμένης 520d καταφέρνει και είναι εξίσου σβέλτος, το όποιο κενό ή μικρό εύρος περιστροφής καλύπτεται αριστοτεχνικά από το προαιρετικό ταχύτατο και πυκνό στην κλιμάκωση 8άρι κιβώτιο Steptronic (η E 250 συνδυάζεται στάνταρ με το 7G-Tronic), ενώ εντυπωσιάζει με τη κατανάλωση καυσίμου, αφού οδηγώντας στην επιλογή sport και το γκάζι στο πάτωμα, το trip computer δεν δείχνει πάνω από 7,9 λτ./100 χλμ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda