Mα τι πρόσωπο! Η γρίλια του LS είναι ένα επιθετικό πλέγμα από σχεδόν 5.000 ξεχωριστά τμήματα.

Τα ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα διαμορφώνουν ολόκληρη την εικόνα του πίσω άκρου.

Το LS φτάνει τα 5,24 μέτρα όμως η κουπέ λογική του αμαξώματος του δίνει απλόχερα κομψότητα.

Μέσω μιας έγχρωμης οθόνης αφής οι πίσω επιβάτες ελέγχουν τις βασικές λειτουργίες.

Το ανακλινόμενο πίσω κάθισμα επιτρέπει «ανατολίτικης» λογικής ανέσεις.

Αρχοντικό εσωτερικό με μεγάλη ποικιλία λειτουργιών.

Μέσω ενός μικρού χειριστηρίου πάνω από τον πίνακα οργάνων επιλέγονται διάφορα προγράμματα οδήγησης.

Οδηγούμε: Lexus LS 500h με 359 PS

5.320 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2018)

Απόλυτη ησυχία... για αυτό είναι γνωστή η Lexus. Ωστόσο με το νέο LS κάνει περισσότερο αισθητή την παρουσία της! Κι όχι μόνο σχεδιαστικά. Βλέπετε, το υβριδικό V6 μοντέλο μπορεί εύκολα να υψώσει τη… φωνή του.

Δεν είναι το πιο συνηθισμένο θέαμα, ένα Lexus LS στους ευρωπαϊκούς δρόμους, ωστόσο με το τελευταίο μοντέλο οι φιλοδοξίες φαίνεται ότι είναι αρκετά μεγάλες. Η πολυτελής θυγατρική της Toyota βέβαια δεν αγχώνεται. Εξάλλου σε παγκόσμιο επίπεδο οι δουλειές πηγαίνουν καλά και αυτό βοηθά και το LS. Το οποίο επί τη ευκαιρία να πούμε ότι έφτασε πια στην πέμπτη γενιά του. 

Δύσκολο να περάσει απαρατήρητο το νέο LS. Aυτό αφ`ενός οφείλεται στις «πρωθυπουργικές» διαστάσεις των 5,24 μέτρων μήκους και 1,9 μ. πλάτους, αφ`ετέρου στο πολύ ξεχωριστό ντιζάιν. Το βαρετό look ανήκει στο παρελθόν – πλέον τα Lexus προκαλούν με την τεράστια γρίλια εμπρός και τα σχήματος «Ζ» φωτιστικά σώματα με LED. Πιο πίσω ακολουθεί μια κομψά σχεδιασμένη σιλουέτα με κουπέ στοιχεία. Σπορτίφ, επιθετική και ξεκάθαρα αντίθετη στο γερμανικό κατεστημένο της κλάσης. 

Έτσι είναι όμως: όποιος θέλει να προσπεράσει πρέπει να βγει έξω από την κλασσική γραμμή. Γι`αυτό και οι άνθρωποι της Lexus έχουν πατήσει τέρμα το γκάζι ειδικά σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση και έχουν φτάσει στο όριο σε θέματα γούστου. Ειδικά στο εσωτερικό. Διακοσμητικά στην πόρτα από θρυμματισμένο τζάμι σε στιλ Swarovski και ύφασμα διπλωμένο στο χέρι, με βάση την παράδοση του Οριγκάμι. Αυτά πρέπει να σου αρέσουν. Μπαρόκ γοητεία για ολιγάρχες και πρίγκηπες της Αραβίας. Περί ορέξεως…

Πέρα απ`όλα αυτά όμως, το συγκεκριμένο «πλοίο της ερήμου» έχει μετατραπεί πια σε μια αληθινή όαση ευεξίας για τη μεγάλη και πολυτελή κατηγορία, φυσικά με κάθε είδους βοηθήματα, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου συστήματος Pre-Crash που ενσωματώνει και επέμβαση στο τιμόνι όταν επίκειται κάποια σύγκρουση με πεζούς. 

Η πίσω δεξιά είναι η θέση του αφεντικού. Από μια οθόνη αφής στο κεντρικό υποβραχιόνιο-κονσόλα μπορεί να αναδιπλωθεί το εμπρός δεξί κάθισμα και να απομακρυνθεί προς τα εμπρός σε μια απόσταση που μοιάζει μισό χιλιόμετρο! Έτσι ο πρόεδρος θα μπορεί να ταξιδέψει άνετα σαν σε πολυθρόνα σαλονιού. Τελεια! Μπορεί το χρήμα να χαλάει το χαρακτήρα, αλλά αν είναι να αφήνει τέτοια αίσθηση, τότε με ευχαρίστηση θα δεχόμουν να γίνω πλούσιος. 

Κι έπειτα έχουμε αυτή την ησυχία. Μια ηχομονωτική τεχνολογία φροντίζει να περιορίζει τις ενοχλητικές συχνότητες με την εκπομπή ηχητικών «αντίμετρων» από τα ηχεία, ενώ νέοι τροχοί με ζάντες 20 ιντσών και ειδικής σχεδίασης θόλους μειώνουν το ακουστικό ίχνος της κύλισης. Αυτό κι αν είναι κάτι! 

Την ίδια ώρα οι Ιάπωνες αποκήρυξαν το V8 μηχανικό σύνολο. Εξαιτίας των ολοένα και σκληρότερων προδιαγραφών για ρύπους η Lexus αποφάσισε να βάλει μόνο εξακύλινδρο κινητήρα. 

Μαζί με τους δύο ηλεκτροκινητήρες η ισχύς του συστήματος είναι 359 ίπποι και κατευθύνεται προς ένα αυτόματο δίδυμο μετάδοσης (με τέσσερις σχέσεις ή και με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση). Η δε ομάδα αυτή συνεργάζεται τόσο καλά ώστε θα είναι ελάχιστοι εκείνοι που θα νοσταλγήσουν τα χαρακτηριστικά του V8. To αυτοκίνητο μοιάζει να πατάει πάνω σε πούπουλα και απλώς ωθείται προς τα εμπρός. Το LS 500h είναι το πραγματικά άνετο αυτοκίνητο της κλάσης. Αν όμως ο οδηγός απαιτήσει άμεσα ισχύ για μια γρήγορη προσπέραση, η ησυχία πάει περίπατο! 

Σε τέτοιες συνθήκες ο εξακύλινδρος ψάχνει με ασυνήθιστο θόρυβο να βγάλει όλη τη δύναμη των 3,5 λίτρων του. Το αποτέλεσμα: αρκετά έντονος ήχος αλλά και μέτριο «δάγκωμα». Το άνω των δύο τόνων αμάξωμα δεν κάνει το έργο ιδιαίτερα εύκολο και ο ήχος θα θέλαμε να είναι πιο χαμηλός για όχημα αυτής της κλάσης. Το χαλαρό στιλ ταιριάζει πιο καλά στο Lexus LS500h. 

Η άποψή μας
Ως πολυτελές όχημα το Lexus είναι πράγματι κορυφαίο. Οπτικά μάλιστα έχει αποκτήσει πλέον το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Το εγχείρημα πάντως κόντρα σε μοντέλα όπως η Mercedes S-Class και άλλες ομοεθνείς λιμουζίνες δε θα είναι εύκολο. Η απουσία ενός V8 κινητήρα είναι κάτι αρκετά ριψοκίνδυνο για την κλάση.

Μας άρεσε/Δε μας άρεσε 
Ο συνδυασμός από αυθεντικά φίνα πολυτέλεια και φουτουριστικό ντιζάιν ασκεί μια ομολογουμένως έντονη γοητεία. Θα βοηθούσε να ήταν ο V6 κινητήρας λίγο πιο ήσυχος υπό πίεση.

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto