Στην πράξη μας έκανε εντύπωση η κορυφαία απόκριση στο γκάζι, η ευστροφία, η γραμμική απόδοση και η εντυπωσιακά πολιτισμένη λειτουργία με «καθαρό» ήχο χωρίς θόρυβο και κραδασμούς.

    Στο δρόμο

    19.537 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2019)

    Οδηγήσαμε τον επαναστατικό κινητήρα της Mazda στο νέο 3, ενώ από το Νοέμβρη θα είναι διαθέσιμος και στο CX-30. Στην πράξη μας έκανε εντύπωση η κορυφαία απόκριση στο γκάζι, η ευστροφία, η γραμμική απόδοση και η εντυπωσιακά πολιτισμένη λειτουργία με «καθαρό» ήχο χωρίς θόρυβο και κραδασμούς. Από την άλλη με μέγιστη ροπή 224 Nm ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. δεν τον αποκαλείς και αδύναμο, αλλά ούτε και ιδιαίτερα ζωηρό, παρά την κοντή κλιμάκωση των 5 πρώτων σχέσεων του καταπληκτικού χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου. Στο ζητούμενο τώρα που είναι η κατανάλωση. Σύμφωνα με τη Mazda, το 3 Skyactiv-X 2.0 M Hybrid έχει μέση κατανάλωση  μόλις 4,4 λτ./100 χλμ. με 100 γρ. CO2/χλμ. (κατά NEDC). Συγκριτικά, ο Skyactiv-G χρειάζεται 5,1 λτ./100 χλμ, αλλά με απόδοση 122 ίππων. Στην πράξη σε διαδρομή, όπου είχε κυρίως επαρχιακό δρόμο, αλλά και εθνική καταφέραμε να δούμε μέση κατανάλωση μεταξύ 6,4-6,5 λτ./100 χλμ. που είναι μια πολύ καλή τιμή. Θα πρέπει να περιμένουμε πόσο θα κοστίζει το Mazda 3 με αυτόν το νέο επαναστατικό, πολύ καλό κινητήρα. Όπως και να έχει η Mazda έδειξε ακόμη μια φορά πως προχωρά τις εξελίξεις της με πάθος και συναίσθημα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    OPEL