Νέα αποδοτικά μοτέρ με έμφαση στην οικονομία.

    Κινητήρες-Κιβώτια

    30.076 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2016)

    Στο ξεκίνημά της η νέα Mercedes E-Class θα συνδυαστεί με τρεις κύριους κινητήρες, τον 2λιτρο turbo 4κύλινδρο των 184 ίππων της E 200, έναν νέο 2λιτρο turbodiesel με 194 άλογα της E 220 d, αλλά και τον 3λιτρο V6 diesel των 258 ίππων της E 350 d. Όλα τα μοτέρ προσφέρουν βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και ρύπους, ενώ ιδίως ο καινούργιος 2λιτρος diesel της E 220 d, που αντικαθιστά αυτόν των 2,2 λίτρων, έρχεται για να θέσει νέα δεδομένα στον τομέα, έχοντας μέση κατανάλωση μόνο 3,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι και οι 3 κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 9G-Tronic, αυτόματο κιβώτιο της Mercedes. Η γκάμα πάντως θα εξαπλωθεί περαιτέρω στο άμεσο μέλλον, με την προσθήκη των βενζινοκίνητων E 300 (2,0 λτ.-245 PS) και E 400 4MATIC (3,5 λτ.-333 PS), αλλά και της υβριδικής plug-in E 350 e, με 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 286 ίππων. Στην πράξη, η οδήγηση του νέου 2λιτρου diesel αποκαλύπτει αρχικά την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πεδίο της λειτουργίας του και του θορύβου που φθάνει στο εσωτερικό, με χαρακτηριστική την απουσία κραδασμών και τη γενικότερη άκρως «πολιτισμένη» παρουσία του. Από πλευράς απόδοσης, ο συνδυασμός του μοτέρ αυτού με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο λύνει τα χέρια του οδηγού, με την άφθονη ροπή να προσφέρει ήρεμα και άνετα ταξίδια ακόμη και με την τελευταία σχέση επιλεγμένη, δίνοντας το έξτρα πλεονέκτημα της μείωσης της κατανάλωσης. Σε γρηγορότερους ρυθμούς το κιβώτιο στέκεται στο ύψος των περιστάσεων αλλάζοντας άμεσα τις σχέσεις, αν και όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα, τότε θα πρέπει να στραφεί προς την σαφώς καλύτερη σε αυτό τον τομέα E 350 d, με τον V6 των 258 ίππων και κυρίως, των 620 Nm ροπής.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Toyota
    test center