Μετά από 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά (συνολικά 11 από την πρώτη του εμφάνιση ως concept), το Audi Q3 αλλάζει.

Οδηγούμε: Νέο Audi Q3

Διαβάστηκε από 34505 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2018
 

Ολική επαναφορά: Η δεύτερη γενιά του Audi Q3 αλλάζει σε όλα τα επίπεδα και ενσωματώνοντας τα σύγχρονα στοιχεία των μεγαλύτερων μοντέλων της εταιρείας, έρχεται να αποτελέσει και πάλι μια σίγουρη επιλογή στην λίστα των premium μικρομεσαίων crossover.

Μετά από 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά (συνολικά 11 από την πρώτη του εμφάνιση ως concept με την ονομασία Audi Cross Coupe quattro), το Audi Q3 αλλάζει. Στη 2η φάση της καριέρας του έρχεται ριζικά διαφοροποιημένο, διατηρώντας μόνο το δυνατό όνομα και τη «δίψα» του να ανταγωνιστεί η BMW X1 και την Mercedes GLA της οποίας αναμένεται η επίσης ολοκαίνουρια γενιά της μέσα στο 2019.

Εμφάνιση: Νέο look που αρέσει
Το νέο σχεδιαστικό προφίλ της Audi έχει ξεκινήσει και περνάει σιγά σιγά σε όλα τα νέα μοντέλα της ξεκινώντας από το Α8. Πιο επιθετικές γραμμές, πιο τονισμένα δυναμικά και πολυτελή χαρακτηριστικά και συνολικά πολύ πιο «ψαγμένες» λεπτομέρειες συμβάλλουν στην διαμόρφωση μιας νέας εταιρικής ταυτότητας που αρέσει. Το σημαντικότερο ωστόσο είναι πως αν και αλλάζει εντελώς το προφίλ των μοντέλων της, η Audi έχει καταφέρει και διατηρεί την εταιρική της σφραγίδα.

Στην περίπτωση του νέου Audi Q3, οι επιρροές από το μικρότερο Q2 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς κυρίως στα πλαϊνά τμήματα του αυτοκινήτου και τραβώντας το βλέμμα προς τα πίσω. Εμπρός, η νέα 8γωνη μάσκα της Audi που αποτελεί ενιαίο τμήμα με τον επιθετικό προφυλακτήρα, σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα απόλυτα δυναμικό και επιβλητικό σύνολο. Στο πίσω μέρος, η εικόνα παραπέμπει με τη σειρά της στην πιο εκλεπτυσμένη αισθητική των νέων Q5 και Q7, με τα όμορφα φωτιστικά σώματα και την παχιά 3η κολώνα του αμαξώματος να συμπληρώνουν το νέο «πρόσωπο» της Audi. Μεγάλο ρόλο φυσικά στην αναμόρφωση της επιβλητικής και «γεμάτης» εικόνας του νέου Audi Q3 παίζει και η αύξηση των διαστάσεών του, με μήκος αυξημένο κατά σχεδόν 10 πόντους (στα 4.484 χλστ.) και πλάτος αυξημένο κατά 25 χλστ., ενώ το ύψος μειώθηκε κατά 5 χλστ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »