Η συμπεριφορά του νέου Audi Q3 είναι ασφαλής και ευχάριστη προσεγγίζοντας σε αίσθηση το μικρότερο Audi Q2. Εκφράζει έτσι ένα πιο σπορτίφ ύφος σε σχέση με τα μεγαλύτερα Q μοντέλα.

    Οδική συμπεριφορά: Μπήκε στο δρόμο της σύγχρονης εποχής

    56.111 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2018)

    Το νέο Audi Q3 βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου. Αυτό αρχικά σημαίνει πως σε σχέση με το παρελθόν και ανεξάρτητα από τα πολλά νέα συστήματα που ενσωματώνει, είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Φυσικά είναι και πιο άκαμπτο, ενώ η αύξηση σε μετατρόχια (1.584 χλστ. εμπρός και 1.576 χλστ. πίσω) και το κατά 77 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.680 χλστ.) συμπληρώνουν τις δομικές αλλαγές και εγγυώνται ένα πιο εστιασμένο οδηγοκεντρικό προφίλ. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα 4 συνδέσμων πίσω, και έχει σφιχτή ρύθμιση από τη βασική έκδοση (ακόμα περισσότερο στην έκδοση S-Line).Προαιρετικά διατίθεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, διευρύνοντας έτσι την εικόνα του προς όλες τις κατευθύνσεις (άνεση, οδική συμπεριφορά) μέσω και των επιπλέον ρυθμίσεων στο σύστημα παραμετροποίησης Drive Select.

    Στις απλές του εκδόσεις το νέο Audi Q3 επιδεικνύει πολύ στιβαρό και σταθερό πάτημα και παρουσιάζει καλύτερα χαρακτηριστικά ελέγχου από το παρελθόν, με τον οδηγό να λαμβάνει συνολικά και καλύτερη αίσθηση και κυρίως από το σύστημα διεύθυνσης. Παρόλα αυτά, παραμένει άνετο μέσω της ρύθμισης της ανάρτησης και φιλτράρει ακόμα καλύτερα τις ανωμαλίες και το θόρυβο από την κύλιση, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να κινηθεί σε ορεινά και στριφτερά κομμάτια πολύ πιο γρήγορα, πιο αποτελεσματικά και γενικότερα πιο ευχάριστα. Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και ασφαλής προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης. Η ίδια εικόνα παρουσιάζεται και στις πιο ισχυρές εκδόσεις, όμως εκεί φροντίζει το σύστημα τετρακίνησης να διατηρήσει τον ασφαλή και ευχάριστο χαρακτήρα του. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Toyota
    test center