Οδική συμπεριφορά: Μπροστά αλλά μέχρι τα 150 άλογα...

38.929 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2019)

Η νέα γενιά της Σειράς 1 βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα (UKL2) που χρησιμοποιούν η Χ2 και η ΜΙΝΙ και χρησιμοποιεί σε όλες τις εκδόσεις της γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην παρουσίαση του μοντέλου τη βασική έκδοση diesel και την κορυφαία βενζίνης. Στην έκδοση 118d δεν αντιλαμβάνεσαι σημαντική διαφορά από την «μετακόμιση» της κίνησης στον εμπρός άξονα. Το αντίθετο μάλιστα, αφού είναι αισθητά καλύτερη η ποιότητα κύλισης ενώ η ανάρτηση αν και σφιχτή σε ρύθμιση, αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες. Αντίστοιχα θετική είναι η εικόνα της και σε πιο σβέλτες διαδρομές, με την 118d να παραμένει σταθερή και ουδέτερη στις στροφές και να επωφελείται από τον ικανό και άμεσο σε απόκριση κινητήρα της, προσφέροντας μάλιστα και καλή αίσθηση στον οδηγό της. Σαφέστατα υπάρχει μια διαφορά στην αίσθηση αλλά κυρίως στην ακρίβεια του μπροστινού συστήματος, αφού εδώ αυτό είναι αναγκασμένο να κάνει παράλληλα δυο βασικά πράγματα, ωστόσο η BMW ορθά έχει επιλέξει οι εκδόσεις με παραπάνω από 150 ίππους να διαθέτουν 4κίνηση. Στην έκδοση M135i λοιπόν που οδηγήσαμε παράλληλα, εντυπωσιαστήκαμε από τον ισχυρό κινητήρα και την δυνατότητα του αυτοκινήτου να περνάει κάθε έναν από τους 306 ίππους στο δρόμο μέσω της 4κίνησης, με την ανάρτηση να είναι εδώ πιο σφιχτή και να διαμορφώνει ένα πιο «πιστό» στη γρήγορη οδήγηση και δυναμικό γενικότερα προφίλ, χωρίς ωστόσο έκδηλο fun to drive χαρακτήρα...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LEASING APRILIOS
skoda